Rychleschnoucí lak na nehty Miss Sporty

Už mnohokrát jsem zmínila, že mám ráda značku Miss Sporty. Nedávno jsem si prohlížela jejich řasenky, které docela upoutaly mojí pozornost.. asi po čase nějakou vyzkouším.

Teď bych vám ale chtěla povědět o rychleschnoucím laku na nehty. V drogerii stál 30Kč a tak jsem ho zkusila.. a vybrala jsem si samozřejmě fialovou barvu:) Jedná se o odstín 345.




Nevím, jestli to úplně vystihnu: lak v lahvičce má tmavě švestkovou barvu. Při jedné vrstvě bych barvu přirovnala k barvě zralého lilku a v druhé vrstvě je to opravdu ta tmavá švestková.. Kryje dobře ale už i v první vrstvě.


Nejsem sice žádný lakovací expert, ale tenhle kousek mi je opravdu sympatický. Hlavně se mi líbí plochý štěteček, se kterým se výborně pracuje. S tímhle tvarem se mi povede nenalakovat si i okolní kůžičku..





Konzistence laku je při otevření tak akorát. Jen po delší době od otevření začíná docela rychle vysychat a tím pádem i houstnout. Ale i při větší hustě se s ním pořád docela dobře pracuje.

A co výdrž? I ta je dost solidní na takhle 'obyčejný' lak. Už jsem zmiňovala, že na mých nehtech pořádně nevydrží ani údajně profi lak, který slibuje až 10 dní bezchybné výdrže..


Na dvě vrstvy barevného laku jsem nenesla svrchní lak. Po nezdaru s tím od Sally Hansen jsem se vrátila k Miss Sporty. Je to 2 v 1 podkladový a svrchní lak Silk Base Top Coat a seženete ho za 60Kč.



Takhle lak vypadal třetí den večer.
U mě se to rovná zázraku..


Ale zpátky k výdrži. Dvě vrstvy laku + top coat mi vydržel první dva dny bez viditelné újmy. Třetí den, jak můžete vidět, se lak začal od konečků odlupovat, ale pořád vypadal přijatelně. Žádné odlupující se kusy.. Konečky jsem přelakovala a tak jsem s lakem úspěšně absolvovala i čtvrtý den. 

Ano, dámy a pánové, tenhle lak vydrží na mých prapodivných nehtech čtyři dny! V průběhu jsem samozřejmě myla nádobí a ráchala se ve sprše, což laku také moc nepřidá. A stejně vydržel..

Takže, pokud chcete hodně muziky za málo peněz, sáhněte v drogerii po Miss Sporty Quick Dry a určitě neprohloupíte!

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!