Spotřebováno za duben


Tento měsíc se moc nevyvedl. Místo toho, abych vypotřebovávala jeden výrobek za druhým, spíš jsem je měnila a střídala.. s většinou jsem nebyla moc spokojená. Šampon na mastné vlasy mi vlasy ještě více zmastil, gel na obličej mi pleť přesušil.. Takže jsem raději od používání některých výrobků upustila a nevypotřebovala jsem všechno. A jak hodnotím to, co jsem alespoň z části vypotřebovala?

Známkovat budu jako ve škole:

1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.




1. Micelární voda Bioderma Sensobio

Tohle byla moje první růžová micelárka a já jsem byla naprosto unesená. Po čase jsem si k ní pořídila i zelenou kamarádku a oba dva druhy jsem střídala. Takže: růžová voda je vhodná pro sušší citlivou pleť a ne pro všechny typy pleti, jak někdo může tvrdit. Ano, pokožka je hezky hebká a čistá, odličuje výborně, ale nezabrání vzniku různých pupínků a další neplechy na obličeji. 
Známka: 3.

2. Balzám na rty Essence

Po balzámu jsem chňapla, jakmile jsem ho zbystřila v drogerii, ale teď už tak nadšená nejsem. Jemně voní, je lehce růžový a obsahuje třpytky. Konzistence je taková mazlavá. Rty zabarví lehce do třpytivo- růžova, ale o hydrataci, nebo něčem podobném, nemůže být ani řeč. Rty spíš vysušuje.
Známka: 4.

3. Čistící gel pro mastnou a smíšenou pleť Garnier

Gel mě zaujal svojí ovocnou vůní, ale to je tak vše. Ani jsem ho celý nevypotřebovala. Na to, že má být pro mastnou a smíšenou pleť, tak nehorázně vysušuje. To je jediný efekt, který jsem při jeho použití zaznamenala.
Známka:5.

4. Masážní krém na nohy Dr. Müller Pharma

Masážní krém miluji, celoročně mi pomáhá proti oteklým a bolavým nohám. Natřu a nožky mám zas lehké. Sice výrazně voní po tea tree, ale je to jen zvyk.
Známka: 1..

5. Vyrovnávací šampon pro mastné vlasy Oriflame HairX

Původně jsem o tomhle šamponu chtěla napsat něco víc, ale ono není co.. je to prostě obyčejný šampon, akorát se pyšní vyšší cenou z katalogu. Dobře pění, vlasy jdou pěkně rozčesat.. ale mastí se pořád stejně. Navíc, při pravidelném používání mi vlasy čím dál tím víc elektrizují (jsou vysušené?).
Známka: 5.

6. Odličovací ubrousky Balea s pitayou

Tyto ubrousky jsem si kupovala rovnou s tím, že je budu používat na ruce. Zamlouvala se mi vůně a byly za příznivou cenu. Párkrát jsem je použila i na obličej, ale jen v tom smyslu, že jsem si přejela po pleti a osvěžila jí. Nic nelepilo a bylo to příjemné. Na odlíčení jsem je ale nepoužila, bojím se matlání kosmetiky po obličeji..
Známka: 2.

Takže to bychom měli.. mycí gel i šampon asi půjdou svojí cestou, protože vysušit se kvůli nim úplně nenechám!


Hezký den!:)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru