Zmatňující pleťový peeling Nivea Aqua Effect

Nedávno jsem brouzdala v Tescu mezi regály a dívala se, co mají nového, když to mi padl do oka stojan s kosmetikou od Nivey. Zaujaly mě mycí gely s nápisem 'neu'.. a celkově toho na nich nebylo napsáno moc česky. Že by fakt novinka? Nevím..

Na stránkách Nivey jsem sice našla z řady Aqua Effect modrý gel pro normální pleť, ale svůj zelený gelík pro smíšenou pokožku a růžový pro citlivou pleť jsem tam hledala marně. Takže to asi ani není určeno pro náš trh.. 


Jak jsem řekla, mycí gel je určen pro smíšenou pokožku, kterou má zmatňovat, čistit a hydratovat. Tomu mají napomáhat obsažené mořské řasy a aktivní látka Hydra IQ.

Co se složení týče, je silně chemické. Našla jsem hned dva PEGy, sodium sulfát plus tři různé parfemace. První dvě zmíněné látky způsobují větší pěnivost výrobku, ale také narušují kůži a tím snižují její obranyschopnost vůči bakteriím.. Ale co, nepatlám toho na sebe každý den tuny, tak mi to snad obličej nesežere.


Gel svěže voní, jako všechny výrobky od Nivey. Cítím v něm dost podobnou parfemaci, jako v univerzálním kulatém krému (modrá verze tohoto gelu voní úplně jako ten krém).

Nemusíte se bát, z tuby na vás nevyteče velké množství 'materiálu', protože konzistence je opravdu gelová. Gel sem tam obsahuje jemná peelingová zrníčka. Na jedno umytí stačí gelu vymáčknout málo, takže mi asi vydrží věky.. A vydatně pění, což se mi líbí.


Po opláchnutí je pleť krásně vyčištěná a svěží. I nějaké to matování bych viděla.. Moc se mi ale nelíbí pnutí, které se okamžitě dostaví. Ale hydratační krém všechno spraví..

Podle etikety se má gel používat každý den na navlhčenou tvář, krk a dekolt. Já se z předchozích zkušeností bojím přesušení pleti, takže peelingový gel raději používám jednou až dvakrát do týdne.

Po měsíci používání bych gel nazvala průměrem. Výkonem mi hodně připomíná oranžový Garnier Pure Energy. Hezky vyčistí, napění, ale pleť zároveň vysuší.. Spíš, než na smíšenou pleť, bych ho doporučila někomu s mastnou pokožku a to ještě ne pro každodenní použití.

Gel není vysloveně špatný a svoje uživatele si asi najde, ale díky jeho silnému vysoušení po něm příště raději už nesáhnu. Kdo ví, jestli ho taky ještě někde v českém obchodě potkám..

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru