Garnier Pure Energy peeling a čistící gel

Když Garnier před skoro před rokem uvedl na trh novinku Pure Energy, byla jsem nadšená a hned jsem běžela do obchodu. Po delší době používání ale moje nadšení ochladlo a proto bych se s vámi chtěla podělit o svoje dojmy.

Mycí gel Pure Energy seženete ve dvou variantách. První je lahvička s dávkovačem ve které je energizující čistící gel. Druhá je obyčejná tuba, která obsahuje energizující peelingový gel. To je jediný rozdíl. Oba dva gely jsou určeny pro každodenní použití pro mastnou až smíšenou pleť se sklonem k nedokonalostem.


Gel má pleť prozářit, osvěžit a zbavit ji zmiňovaných nedokonalostí. Pomoci mu v tom má obsažená kyselina salicylová (pozor: někdo na ni může být alergický).





A jak to funguje?


Čistící gel je prostě gel s líbivou ovocnou vůní, nevím, co bych k němu dodala. Líbí se mi na něm praktický dávkovač-- nevylije se vám půlka obsahu hned na poprvé. Ale jinak, co se mycích a hojících schopností týče, je to naprostý průměr. Obsahuje Sodium Laureth Sulfate, který pokožku hodně vysušuje a ta se pak následně brání ještě větším maštěním. Tohle, z mého pohledu, není pro mastnou pleť nic vhodného.. a ještě k tomu pro každodenní použití!



Pro ilustraci uvádím složení.
Všechny červené složky pokožku zbytečně vysušují.

Já jsem gel používala jednou až dvakrát týdně, ale žádný ze slibovaných výsledků jsem nepozorovala. Obličej byl hezky umytý a vyčištěný, ale pnul. Okamžité natření krémem vždy pomohlo a žádná vyrážka se neobjevila.


Čistící peeling má, jako jeho brácha, stejné složení i parfemaci. Jediným rozdílem mají být oranžové peelingové částečky. V tubě jsou vidět hojně, ale jakmile je chcete aplikovat na obličej.. z tuby prostě nevytečou!




Takže máte čirý mycí gel.. Druhá věc, která mi vadí je obal. Tuba je ok, ale ten otvor v ní.. je opravdu velký. Pokaždé mi vyteklo zbytečně velké množství gelu, který jsem ani všechen na obličej nenaplácala.





Tenhle peeling bez peelingových zrníček je úplně stejný, jako jeho kamarád. Umyje, ale hrozně vysuší. Pro mastnou pleť naprosto nevhodné..

Sice jsem valnou většinu z obou mycích gelů vypotřebovala, ale vůbec se mi nezalíbily. Jejich jediný efekt je vysušení pleti. Jediným plusem je líbivá ovocná parfemace. Takže: nebrat! I když máte mastnou pleť.. tyhle gely vám na ní udělají více škody, než užitku!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru