J.S.D. černé bahno z Mrtvého moře

Po tomhle výrobku jsem toužila už docela dlouhou dobu. Dát ale tři stovky za bahno, byť je ho přes půl kila, mi přišlo přehnané. Když jsem ho ale objevila v lékárně, kde pravidelně nakupuji, za dvě stovky, moje zvědavost to nevydržela a já si ho musela koupit.



Co má tenhle zázrak z Mrtvého moře umět? Hlavně, bahno můžeme aplikovat téměř všude: na obličej, na tělo i na vlasy. Díky vysoce koncentrovaným minerálům působí příznivě na problematickou pokožku, na lupénku a ekzémy. Bahno je vhodné i jako regenerační zábal na vlasy. Mělo by působit proti tvorbě lupů. Také ho můžeme aplikovat na různé části těla po úrazech, nebo když nás trápí revma. To je myslím solidní výčet, ne?



Nevím proč, ale myslela jsem si, že bahno bude sušené a bude se rozmíchávat s vodou. Ale opak je pravdou.. v kelímku je tekuté bahno. Tedy, ono je spíš docela hutné a před každým použitím se musí pořádně promíchat, aby se obsažená tekutina s bahnem spojily v hladkou hmotu.




Barva obsahu je šedozelená, ne zrovna moc vábná. Bahno je bez parfemace, takže je cítit tak přírodně.. řekla bych docela neutrálně. Vůně mi rozhodně nevadí.


Pro aplikaci na obličej, krk a dekolt stačí jedna plná čajová lžička. Po promíchání bahno sice zřídne, ale je pořád natolik husté, aby nikde nestékalo. Aplikace je tak snadná.


Masku jsem na obličeji nechala působit dvacet minut (doporučuje se 10- 20 minut podle stavu pleti). Necítila jsem pnutí, ani žádné podobné potíže. Jenom úplně ke konci, když bahno zasychalo, jsem cítila jemné štípání. Nebylo to ale nic tragického, co by se nedalo vydržet.


Když jsem smyla masku, po červených flecích nebo vysušených místech nebylo ani památky. Pleť byla hebká a vypadala zdravě a svěže (doporučení: masku smývejte ve sprše, jinak budete mít bahno po celé koupelně!). Masku používám jednou týdně.




Jelikož moje pleť teď prochází špatným obdobím, bahno jako maska se mi opravdu hodí. Musím uznat, že výskyt pupínků se značně snížil, i když jich mám na obličeji stále dost. Svědění, které pupínky doprovází, zmizelo naštěstí úplně. Jelikož je bahno přírodní, neočekávala jsem od něj nějaké rychlé zlepšení stavu pleti a tento výsledek mě potěšil.


Vyzkoušela jsem i vlasový zábal. Vlasy jsem umyla šamponem, vysušila ručníkem a aplikovala bahno. Poprvé jsem ho aplikovala v nenaředěné formě na dvacet minut a výsledek byl uspokojivý. Bahno se z vlasů vymývalo snadno, nemusela jsem použít ani šampon. Vlasy byly lesklé, dobře se rozčesávaly a o něco méně se mastily. Podruhé jsem smíchala dvě lžičky bahna s dvojnásobným množství vody a kapkou tea tree oleje a vytvořila jsem takovou tekutou kašičku. Ta se na vlasy lépe nanáší a pronikne až k vlasové pokožce. Opět, po aplikaci byly vlasy lesklé, hebké a tolik se nemastily. 


Můj celkový dojem z černého bahna je velmi pozitivní: je to přírodní výrobek, snadno se aplikuje, nevysušuje pleť, je prospěšný jak pro pleť, tak pro vlasy. Takže.. kdo váháte nad koupí, mohu jedině doporučit!

Hezký den! :)



Komentáře

  1. Taky ho mám moc ráda, na vlasy jsem ještě nezkoušela, ale určitě zkusím :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru