Lak na nehty Yves Rocher

Na tenhle lak jsem slyšela spoustu negativních ohlasů a nehodlala jsem si ho koupit.. ale náhoda tomu chtěla a já jsem ho dostala jako dárek k nákupu v YR. Vybrala jsem si odstín Fuchsia. Ten v lahvičce dělá čest svému jménu, ale jakmile se nanese na nehty, jedná se spíš o sytě růžovou bárbínovskou barvu.

Je to opravdu prcek. Miniaturní lahvička obsahuje 3 ml laku a to ještě ani není plná až po vršek. Nejdřív jsem myslela, že je to nějaký vzorek, či tester, ale podle oficiálních stránek YR je tohle plná velikost, která se prodává za 59Kč. Velikost lahvičky je prý praktická, aby se dala nosit stále v kabelce.. A já vím proč! Protože se lak okamžitě olupuje a vy musíte znova a znova přelakovávat..!



Z laku jsem opravdu rozpačitá. Ačkoliv se lak zdá být celkem krycí, jedna vrstva vytvoří na nehtech jen lehký barevný nádech (jako když jste si ve školce počmáraly nehty fixou).. a navíc vytváří dost viditelné pruhy.


Dvě vrstvy laku kryjí o poznání lépe, ale žádná hitparáda to také není. Tuším, že pro dokonalé nalakování by to chtělo tři až čtyři vrstvy. V tom případě bych se ale bála zasychání, protože ani při dvou vrstvách lak neschne dvakrát dobře..


Po otevření byl lak tak ve tříčtvrtinách lahvičky...

Jak už jsem zmiňovala, výdrž laku není dobrá. Spíš vůbec nestojí za řeč. Večer jsem si nehty nalakovala a ráno.. ejhle! Lak byl na konečcích nehtů oloupaný a celý nehet vypadal, jako by byl poškrábaný. Nevím, jak se mi to ve spánku mohlo povést, nicméně stalo se..



A mě nezbývá nic jiného, než se přidat k dalším nespokojeným s tímhle výrobkem. A hlavně.. za takhle přemrštěnou cenu a nulovou kvalitu si z nás dělá Yves Rocher snad srandu!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!