Maybelline Pop Sticks balzám na rty

Už dlouho jsem po tomhle lesklém balzámu toužila a kýžená chvíle nadešla, když byl v Rossmannu ve výprodejovém stojanu za 50Kč. To je cena tak akorát..

Rty vám bude lehce tónovat  Opravdu jen lehce, až neviditelně.. Sáhla jsem po odstínu 060 Citrus Slice, který podle obalu i obsahu vypadá hrozně neonově a řvavě. Ve výsledku ale pomalu nepoznáte, že jste na rty aplikovali obyčejný balzám, nebo Pop Stick..




Řekla bych, že balzám spíš zvýrazní přírodní pigmentaci vašich rtů, než aby je sám výrazněji obarvil. Po aplikaci jsou rty hebké, malinkato obarvené a krásně voní po ovoci. Za parfemaci dávám výrobci opravdu velkou jedničku!


Tak co, je tam něco..?

Když to je teda balzám, tak bych od něj očekávala alespoň trochu hydratace. Té jsem se ale nedočkala. Jakmile balzám z pusy zmizí (což se děje rychle), mám nepříjemný pocit suchých rtů, které mi dokonce začaly praskat!



Takže:
+ vůně
+ příjemné gelové složení, které na rtech 'taje'
+ příjemná aplikace

- žádná barva
- nehydratuje
- rychle mizí

Když to sečtu, tahle věcička za koupi opravdu nestojí. Úplně stejně vám poslouží balzám z drogérky za 30Kč.

Hezký den! :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru