Už nikdy víc..! (4)

Dnes bych se s vámi ráda podělila o zkušenosti s prodlužující řasenkou Endless Lash od Oriflame. Koupila jsem si ji už asi před rokem, ale pořád mám v živé paměti, jak mě štvala..

Zlákalo mě, že výrobce slibuje dlouhotrvající prodlužující řasenku s výrazným odstínem, která vydrží celý den bez rozmazání a drobečků. Navíc, speciálně navržený plastový kartáček řasy opticky prodlouží až o 45 %.



zdroj

Řasenka jako taková má hezký obal. Nejsem sice fanoušek růžové, ale růžovo- černá kombinace mě zaujala. Ale nesuďme řasenku podle obalu..



Hned po otevření mě čekalo první zklamání. Plastový kartáček je docela úzký a otvor v obalu je docela velký, takže na kartáčku ulpí zbytečně velké množství řasenky. Samozřejmě pak dojde ke slepení řas, ať se je snažíte rozčesat, jak chcete. Za pomoci dalšího kartáčku se mi slepené chuchvalce nakonec povedlo rozčesat, ale žádná sláva to nebyla.. a podstupovat to každé ráno, děkuji nechci.


Řasenka v popisu slibuje celodenní výdrž bez šmouh.. a ani to u mě nesplnila. Už v poledne jsem měla pod očima dost viditelné černé šmouhy a do večera se mi řasenka dokonce otiskla na horní víčko (a to se mi v životě nestalo)!


Dala jsem řasence ještě jednu šanci, kdy jsem rovnou použila jiný kartáček. Řasy se sice tak moc neslepily, ale konečný výsledek byl stejný. Šmouhy nad i pod očima.. Ještě dodám, že jsem nezmokla, ani venku nebyl pařák, při kterém se roztéká snad každá nevoděodolná řasenka.


Zkusila jsem podstrčit řasenku mamce, ale ta s ní měla stejnou negativní zkušenost jako já. Takže to asi nebude mýma řasama..


Řasenka letěla po týdnu do koše a já jsem byla jedině ráda, že jsem za ní nevyplivla plnou cenu. Stojí totiž 199Kč za 8ml balení. Řekla bych, že jakákoliv drogérková řasenka udělá méně paseky, než takhle z Oriflamu. Ani řasenka od NYC za 30Kč nedělala efekt alá jdu na koncert Kiss.. Za mě tedy jedno velké ne pro Endless Lash!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!