Už nikdy víc..! (5)

Dnes bych se chtěla věnovat značce S-he Stylezone a jejím lakům na nehty, které koupíte v každé DM drogerii. Celý sortiment dekorativní kosmetiky prošel zhruba před rokem kompletní změnou designu. A taky  změnou kvality..


zdroj

Před proměnou byly obaly všech produktů obyčejné klasické kulaté. Sice to nebyl žádný designový zázrak, ale obaly pevně držely.



Dnes jsou všechny výrobky S-he ve čtvercových obalech, které nejsou moc bytelné a snadno se v kabelce otevřou. A třeba u pudru je tohle hranaté balení docela nepraktické..



zdroj

Ale zaměřme se na laky. Z původní řady jsem měla lak bohužel jenom jeden. Světle fialkový (překvapivě) s jemnými třpytkami. První vrstva byla průhledná perleťová, druhá vrstva kryla.. a lak vydržel 4 dny (u mě zázrak).


Z nové řady jsem si zakoupila laky dva. Čokoládově hnědý a korálově červený. Barvy se mi opravdu líbily. Ale.. 



zdroj

Jaké bylo moje zklamání, když jsem začala lakovat. Jeden lak byl hodně tekutý, druhý zase dost hustý (byla to čerstvě přivezená série, takže nebyly načaté). V kombinaci s kulatým štětečkem se oba laky špatně nanášely. Na konečcích nehtů zůstávaly silnější nánosy laku. I když jsem vrstvu rozetřela, aby to vypadalo, lak stejně strašně dlouho zasychal. A to i při jedné vrstvě.


Laky se chovaly rozdílně i co se týče krytí. Hnědého stačila jedna vrstva, červeného dvě až tři.. Hnědý vydržel jeden den, červený asi půl dne.. A proto oba svorně letěly do koše.


I když se mi barvy laků, které S- he Stylezone nabízí, moc líbí, radši je díky jejich nízké kvalitě oželím.. je to opravdu vyhazování peněz!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty