Bentley organic BIO šampon pro normální až mastné vlasy

Dlouhou dobu jsem měla problém najít vhodný šampon pro mastné vlasy. Většina šamponů vlasy jen vysušuje a samotnému maštění vůbec nezabrání. Pak jsem ale náhodou narazila na pro mě neznámou přírodní značku Bentley organic.

Tato anglická značka byla založena v roce 2006. Nejdříve vyráběla jen mýdla, ale díky zájmu zákazníků rozšířila svoji výrobu i na péči o vlasy a tělo. Všechny produkty jsou vyrobeny z přírodních složek a nejsou testovány na zvířatech. Proto se pyšní certifikátem Soil Association Organic.




Šampon obsahuje výtažky z tea tree, aloe vera, rozmarýnu, máty a citronu , které vlasy osvěží, dodají jim lesk a pružnost. Zároveň jemně ošetřují vlasovou pokožku, hydratují ji a zabraňují podráždění. A mě nezbývá nic jiného, než ve všech bodech souhlasit..



Šampon je gelové konzistence a voní výrazně mentolově po mátě a tea tree. Jelikož je bez parfemace, samotná přírodní vůně ve vlasech dlouho nevydrží. Při mytí šampon moc nepění, ve vlasech se chová spíš jako kondicionér. Vlasy ale umyje překvapivě dobře i bez pěny.

Vlasy jsou hebké, jemné a nezacuchávají se. Při pravidelném používáni se více lesknou a jsou takové pružnější. V žádném případě nepozoruji přesušení, nebo dokonce elektrizující vlasy, jak se mi stávalo v případě jiných šamponů pro mastné vlasy.

Jsem opravdu velmi mile potěšena a doufám, že blahodárné účinky šamponu budou na moje šílené vlasy působit i nadále! (kdyby jste si chtěli pořídit něco od této značky, jukněte sem do záložky prodejci).

Hezký den!:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty