Bentley organics mini test

Když jsem si objednávala šampon od Bentley organic pro mastné vlasy, dostala jsem k němu několik vzorečků, které jsem se rozhodla prubnout. A tady jsou moje dojmy.

Dětský mycí gel 

Když je to vhodné pro děti, tak proč by to nemohlo být vhodné pro můj obličej? Jak říká mamka: řiť a čelo, jedno tělo..




Gel je hustější a jakoby našlehaný. Jemně voní po citrusech a čemsi svěžím. Vůně je nevtíravá a brzo zmizí. Na obličeji pění tak akorát. Bála jsem se, že bez tenzidů to bude jen taková nijaká vodička, ale umyje opravdu dobře. Po opláchnutí mám svěží pocit. Pleť je čistá a už není potřeba ji dočišťovat. Necítila jsem pnutí ani nic podobně nepříjemného. Když pominu fakt, že je to mytí pro/ na děti, můj obličej si vyloženě liboval..


Šampon pro časté použití

Tenhle kousek báječně voní po broskvích a dalším neidentifikovatelném ovoci. Má našlehanou gelovou konzistenci (asi jako všechny výrobky této značky, koukám). Pění méně, ale nečistoty a mastnotu z vlasů krásně smyje.



Vlasy jsou rozčesat lehce a krásně se lesknou. Takhle krásně se mi leskly snad jen po hennovém zábalu! Na to, že je šampon bez parfemace, vůni cítím z vlasů i po delší době.


Kondicionér pro všechny typy vlasů

Kondicionér už několik let běžně nepoužívám, ale když už jsem ho v šuplíku měla, tak jsem ho prubla. Konzistenci má opět jako našlehaný gel. Voní jemně sladce, jako ovocné pendreky, nebo žvýkačky.



Vlasy jsou po použití hebké, ale moc nevidím rozdíl mezi tím, zda jsem kondicionér použila, či ne. Kondicionér by spíš ocenil někdo s neposednými vlasy.. a ne já s mými pár chlupy.


Když to shrnu, výrobky Bentley Organics, které jsem doposud vyzkoušela krásně a nevtíravě voní. Sice moc nepění, ale i bez sulfátů krásně umyjí a přitom nevysuší pokožku.


Hezký den!:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty