Když je to ve slevě, tak to prubnu..

.. pak by už sleva nemusela být a já bych tu úžasnou kosmetiku už možná nikdy nevyzkoušela! Tak zhruba takovou filozofií jsem se řídila, když jsem uviděla slevy v internetovém obchodě řecké značky Body Farm. Vy tuhle značku neznáte? Já až do nedávna také ne..

Značka Body Farm byla založena na Krétě už v roce 1950, ale vyráběla pouze přírodní olivová mýdla. Sortiment se začal rozrůstat v roce 1989, kdy převzal otěže vnuk majitele, a začal využívat nejnovější technologie k vytvoření kvalitní přírodní kosmetiky. Na Krétě se prý říká: 'Jestli chceš mít pevné zdraví, můžeš toho dosáhnout jedině bylinkami'. A tímto heslem se řídí i Body Farm. Kosmetika je bohatá na rostlinné a esenciální oleje a další přírodní extrakty. Kosmetika by neměla obsahovat sulfáty, minerální oleje, silikony, ani další podobné látky.




Výrobky se sice jeví jako přírodní, ale nevlastní ani jedno z mezinárodních označení pro přírodní kosmetiku a po krátkém prozkoumání složení ta příroda nějak mizí před očima..
A co jsem si objednala?
  • Olivový sprchový gel (mango se bohužel hned vyprodalo)
  • Tuhé mýdlo (mango, santalové dřevo a zelený čaj)
  • Olivové+ grepové tělové mléko (když už neměli mango..)
  • Tělový peeling mango
  • Heřmánkový odličovač očí
  • Denní hydratační krém pro mladou pleť
  • Pleťový peeling pro smíšenou pleť s červeným hroznem
  • Šampon pro mastné vlasy se zázvorem


Moje první pocity z kosmetiky jsou velmi pozitivní. Všechno báječně květinově a svěže voní. Obaly jsou bytelné (skleněné) či vybavené pumpičkou. Jsem zvědavá, jak se kosmetika předvede v praxi..


Na závěr ještě přidám historku o mých šikovných rukou. Kosmetiku jsem si musela hned očichat, takže jsem do všech balení vlezla.. i do krému. Ten měl ale pod víčkem přilepenou ochranou fólii. Aspoň jsem si to myslela.. až do chvíle, kdy jsem do fólie nešetrně drbla a vykydla na sebe půlku krému! Myslela sem, že mě vomejou..! Takovej drahej krém! Až pak jsem byla poučena, že u dražších krémů bývá fólie na kelímku jen položená, ne přitavená. No jo, ale kdo to má vědět.. V Yves Rocher tohle rozhodně nedělají (ty tam pro jistotu fólie nedávají vůbec)!


Jak si kosmetika stojí v praxi, dám vám vědět po hlubším prozkoumání a vyzkoušení.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!