Maybelline Colossal Volum' Express a tužka na oči S- he

Řasenka Mybelline Colossal Volum' Express Mascara je vůbec první řasenka od této značky, co jsem vyzkoušela. Nevím proč, ale k těmto řasenkám nemám moc důvěru.. Stejně je na tom i tužka na oči S- he. Oba dva produkty jsem vyhrála v jarní soutěži drogerie DM a tak jsem po čase zase vyzkoušela věci, po kterých bych v drogerii za normálních okolností nesáhla.




Řasenka má pěkný buclatý obal, jako mají všechny Maybellinky. Stejně tak mohutný je i kartáček. Je tak velký a hustý, že jsem se zprvu obávala, že si s ním slepím všechny řasy..



Řasenka ale neslepuje, ani nezatěžuje. Řasy jsou krásně natočené. Chce to jen trochu cviku. Výdrž je za běžných okolností výborná. Řasenka se za celý den neotiskne, nerozmaže, ani nežmolkuje. Horší je ale odličování.. chce použít více tamponků a lepší odličovač (růžová Bioderma na to byla krátká) a stejně chvíli trvá, než řasenku dostanete dolů. Nejlepší je řasenku odlíčit namokro a zbytky setřít odličovačem.


Výdrž řasenky je ale nulová, když na mě přijde alergie, či je venku vlhko (o dešti ani nemluvě). Max Factor, kterou jsem doteď používala, to s přehledem vydržela. Maybelline ale ne. Jakmile mi začaly slzet oči z alergie, či trochu pršelo, řasenka se roztekla a já vypadala jak panda. To by ale nebylo to nejhorší.. rozpuštěná řasenka se mi ale dostala i do oka a to začalo příšerně pálit a já měla oči jak angorský králík. Takže.. ano, tahle řasenka je výborná, ale jen mimo oko.

Fialová tužka S- he je na tom podobně. S tužkou se lehce pracuje a už při jednom přejetí zanechává krásnou sytou barvu. Povedlo se mi vytvořit i horní linku, aniž bych si vypíchla oko.


Když na mě ale přijde alergie, nebo deštivé počasí, tužka na očích moc (spíš skoro vůbec) nevydrží. Na druhou stranu když drží, tak drží a nematlá se všude možně po obličeji.

Když to shrnu, z mého pohledu bych oba dva produkty bych nazvala průměrem, který neurazí, ale ani nenadchne.

Hezký den! :)

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty