Spotřebováno za červen

Tento měsíc jsem svoji obligátní šestku spotřebovaných o nějaký ten kousek rozšířila.. dokonce se mi povedlo spotřebovat některé bezedné kousky, které odolávaly opravdu dlouho. A jak si spotřebovaná kosmetika vedla?

Známkovat budu jako ve škole:
1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.





1. Masážní krém na nohy s tea tree

Krém na nohy od Dr. Müllera je pro mě naprostou nezbytností. Osvěží unavené nohy a teď v teplejších dnech pozoruji, že se mi i méně potí chodidla.
Známka: 1.

2. Mycí pěna Ryor Aknestop

Ryor je moje oblíbená značka a jejich mycí pěna s mořskými řasami jak by smet. Krásně voní, bez zbytečného vysušování umyje a je za dobrou cenu. Navíc, lahvička vydrží snad věky.. nejméně půl roku, řekla bych.
Známka: 1.

3. Matující pudr Rimmel Stay Matte 

Někdo tvrdí, že mu kvalitní pudr vydrží třeba  rok. OK, neberu mu to, ale také si to musí pořádně zaplatit.. já si kupuju za stovku profláklý Stay Matte a jsem velice spokojená. Solidně matuje, na obličeji vydrží bez problémů skoro celý den a pokožka je po něm krásně hebká. Balení mi vydrží půl roku, což mi přijde za tu cenu naprosto v pohodě.
Známka: 1.

4. Tělový peeling Laboratorios Diet Esthetic

Podrobně jsem o tomto peelingu již psala. Je příjemný a účinný, ale vhodný spíš pro mastnější pleť, než mám já. 
Známka: 1.

5. Micelární voda Bioderma Sébium

Druhá a lepší z vyzkoušených micelárek. Balení mi na střídačku s tou růžovou vydrželo přes půl roku. Příjemně voní, dobře odličuje i řasenky a linky a v očích neštípe. Zelená Bioderma je fajn i na moji mastnější pleť, kde vytrvale a úspěšně bojuje proti pupínkům.
Známka: 1.

6. Sprej Salcura Antiac

Než jsem stihla postřehnout jeho účinky, testovací balení bylo pryč. Voní výrazně po tea tree a na obličeji docela luftuje. Jestli funguje na pupínky opravdu tak dobře, nebo měla moje pleť jen lepší chvilku, to po týdnu nemůžu posoudit. S tím, co předvedl jsem ale zatím spokojená a uvažuji o koupi většího balení..
Známka: 2.

7. Balzám na rty Balea

Balzámy od Baley miluji a tenhle není výjimkou. Byl grepový a přesně tak i voněl, což z něj dělalo jasného favorita. Jen hydratace byla trochu slabší.. nic pro hodně suché rty či do velkých mrazů. Ale mě stačil. A kvůli jeho vůni jsem ochotna odpustit ledasco..
Známka: 2. 

8. Gelová řasenka na obočí Alverde

Řasenka mi ani ne po půl roce znenadání došla. Teda spíš vyschla. Ale do posledka byla plně funkční, nežmolkovala a hezky malovala. Moje neviditelné obočí parádně zvýraznila.
Známka: 1.

Tak to bychom měli pro tenhle měsíc vše. Musím říct, že jsem se všemi uvedenými výrobky spokojená a většina z nich mi opět trůní na poličce. 


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru