Spotřebováno za květen

Nechápu, jak můžou některé bloggerky spotřebovat za měsíc pomalu desítky výrobků. Jak to stíhají? Já mám problém s těmi mými šesti až sedmi kousky.. Tak se na ně pojďme podívat.

Známkovat budu jako ve škole:
1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.





1. Lak na vlasy Taft

Nevím proč, ale mám zafixováno, že nejlepší lak na vlasy je Lybar, nebo Taft. Ostatní laky buď hrozně slepují, nebo mají divnou parfemaci. Nebo obojí. Zelený Taft hezky voní, neslepuje a moje neposedné vlasy lehce zafixuje, takže nikde nelítají a neelektrizují, Nejsem si jistá, jestli lak bude fungovat stejně dobře i na hustou hřívu, ale mých pět chlupů zvládá.
Známka: 1.

2. Freeman enzymová maska s ananasem

Tahle maska je opravdu nezdolná. Mám jí pomalu rok a až teď jsem se dobrala dna. Krásně voní, na obličeji je příjemná a pleť osvěží.
Známka: 1.

3. Krém na celulitidu Balea

Nebudu to sáhodlouze rozebírat. Krém funguje v kombinaci s pohybem. Nesmíte jen sedět a doufat, že vás tohle mazání spasí. Příjemně voní a dobře se vstřebává. Na pokožce nezanechává lepivý film.
Známka: 1.

4. Lactacyd intimní emulze

Používám pravidelně několik let a jsem spokojená. Už netrpím na žádné štípání, svědění a jiné obtíže. Pokud si chcete přečíst o různých intimních emulzích víc, tak můžete tady.
Známka: 1.

5. Maxfactor Lash Extension

Ať sáhnu po jakékoliv řasence Maxfactor, vždycky jsem spokojená. Řasy krásně natočí a oddělí. Žádné slepování! Řasenka navíc nedrolí a nedělá šmouhy pod očima, ani když je venku vlhko a prší, nebo když mám alergii a slzí mi oči. Co víc si přát!
Známka: 1.


6. Purity Vision růžová voda

Byla moje první květinová voda. Je přírodní a krásně voní po růžích. Můžete ji používat na hydrataci obličeje, během horkých dnů jako tělový sprej, atd. Za lahvičku 150ml sice dáte kolem dvou stovek, ale zato vám vydrží aspoň tři měsíce.
Známka: 1. 

7. Krém na smíšenou pleť tea tree a rozmarýn

Oriflamácký krém na smíšenou pleť se pomalu stává mojí stálicí. Moc nestojí, příjemně voní, pokožku v rámci možností zmatní a sjednotí. Pro mě je to perfektní krém na den.
Známka: 1.

Jak tak koukám, dneska jsem jenom chválila.. No, alespoň něco pozitivního.


Hezký den! :)

Komentáře

  1. ten pleťový krem od oriflame som začala tiež používať mavam problem s pleťou tak dufam že aspoň trochu pomôže :)) Romy

    pozyvam na GIVEaway http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je už asi čtvrtý spotřebovaný kelímek a jsem fakt spokojená. Obličej mi to zmatní a nevysuší, jako to dělá zelená řada v Yves Rocher. Třeba budeš také mile překvapena :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty