Fuchsiový lak Dermacol One Coat

Tento lak jsem si koupila již v jarních výprodejích, ale zatím jsem si na něj pořádně neudělala názor. Spíš jsem z něj stále rozpačitá.

Lak je vysoce pigmentovaný, takže k plnému krytí postačí jen jedna vrstva. Navíc prý lak zasychá velice rychle, a to během 2 minut. To říká výrobce. A co na lak říkám já?


Vybrala jsem si fuchsiovou barvu. Nebo alespoň tak vypadalo podle vzorníku. Slečna mi pak do tašky hodila něco, co mi připomínalo spíše sytě růžovou.. Ale barva je to hezká a ve dvou vrstvách je opravdu trochu do růžovo- fialova.





Balení je pěkné a bytelné. Štěteček je plochý a delší. U normální konzistence laku by to bylo v nejlepším pořádku, jenže One Coat je trochu tekutější, takže sem tam zateče i tam, kam nemá. 
Musím ale souhlasit s výrobcem, že lak plně kryje již v jedné vrstvě. Jenže.. jedna vrstva laku vydrží na nehtech tak jeden den (s nadlakem je to jen o chlup lepší).



Když nanesu více vrstev, lak dlouho zasychá. Slibované dvě minuty to nejsou ani náhodou! Po nalakování to chce nejméně hodinu na nic nesahat a nic nedělat.


Kolikrát jsem nehty nalakovala večer, nechala pořádně zaschnout a ráno jsem je stejně měla nerovné, jak se mi na ně přilepily vlasy, deka, atd. A výdrž není ani ve více vrstvách nic moc.. dva dny a je konec.



Etiketa se ošoupala, a to se ani nedostala do kontaktu s odlakovačem..


Jako takový se mi lak líbí, obstojně kryje a na výběr jsou hezké barvy, takže nad ním nechci hned lámat hůl. Dostala jsem tip na vytvrzovač laku od Four Seasons, tak jsem zvědavá, jak se bude Dermacol chovat s ním a pak vyřknu konečný verdikt..

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!