Lepší a levnější náhrada Color Whisper?

Na jaře mě tak trochu popadla mánie kolem Color Whisper balzámů. Většinou mě novinky a šílenství kolem nich zanechávají chladnou, ale v tomhle případě ne.. svěží barvy mě naprosto fascinovaly a tak jsem mezi prvními běžela do drogérky a jeden CW si koupila. A pak moje nadšení opadlo. Color Whisper je podle mě předražené Labello s menší hydratací.. a tak jsem zas vychladla.



Teď jsem ale narazila na levnější a evidentně i lepší alternativu Color Whisper. Je to Easyshine Glossy Lip Color od Jordany. Za 1,9 gramu dáte 50Kč, což mi přijde jako velice sympatická cena (u Maybelline není gramáž uvedena, ale podle oka je rtěnky také kolem 2 gramů za cca 100Kč).


Oba produkty barevně odpovídají

Vybrala jsem si odstín 09 Mango Delight. Jedná se o lesklou oranžovo- hnědou barvu s jemnými třpytkami (a to jsem si pracně googlila, aby tam třpytky nebyly.. grr!). Jak třpytky nesnáším, tak mi v téhle rtěnce nevadí. Jsou opravdu jemné a efekt alá disko koule nehrozí. Rty se přirozeně jemně lesknou.



Ve stínu 


Na sluníčku jsou třpytky docela dobře viditelné.

Produkt je na stránkách distributora popsán jako lesk a barva na rty, ale já bych se přiklonila spíše k více pigmentovanému balzámu na rty. Zvýrazní přirozenou barvu rtů a hlavně dodá jim lesk. Balzám se na rtech doslova taje.


A teď to slibované porovnání. Color Whisper vlastním v odstínu Orange Attitude, což má být ta nejvýraznější oranžová barva. Po aplikaci se ale moc výrazně nechová.



Vlevo CW v jedné vrstvě, vpravo Easyshine taktéž jednou nanesený.


Vlevo CW, tentokrát v pěti vrstvách. Vpravo Easyshine  v pouhých dvou vrstvách.

Aby měly balzámy srovnatelnou sytost, musím nanést CW ve více vrstvách. Na ruce je to v pohodě, ale na rtech CW ve více vrstvách cuckatí a zalézá do vrásek. Easyshine je v pohodě, nicméně kolem páté vrstvy také začíná cuckatět a zvýrazňovat vrásky.


A jaké jsou mezi nimi další rozdíly?
Výdrž: Je zhruba stejná. Oba dva barevné balzámy vydrží chvíli (zhruba hodinu). Pití, ani jídlo nepřečkají.

Hydratace: Výrazně lépe hydratuje Easyshine. Rty jsou hebké a vláčné. CW na tom také není špatně, ale už chvíli po nanesení cítím suché rty.
Vůně a chuť: CW mi voní jemně sladce po jakémsi ovoci, či bonbonech. Na rtech nijak nechutná. Easyshine voní výrazněji a připomíná mi  moje oblíbené praskací lízátko. Při olíznutí cítím sladkou chuť.
Obal: CW zasunete celý do obalu, jako každou jinou rtěnku. Easyshine nejde zasunout celý a než ho trochu opotřebujete, bude z obalu čouhat (viz. první foto). A to mi vadí.. několikrát jsem o balzám zavadila víčkem a poškodila ho.

Když to vezmu kolem a kolem, jsem víc spokojená s Easyshine. Jeví se mi lepší cenou, hydratací i sytostí a výrazností barvy. Nejsem ale natolik poblázněná do rtěnek a spol., abych si kupovala další barvy do zásoby... a vystačím si jen s touhle barvou.

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty