Může za všechny ty neduhy chemie? ...ohlédnutí

Měsíc je za námi a já přináším rekapitulaci. Připomenu, že jsem přestala používat všechny 'chemické' produkty a dala se přírodní cestou. Měla jsem problémy se svěděním kůže na obličeji i po těle, s výrazným akné a s bulkami v podpaží. To, co mi radila kožařka nepomáhalo.

Takže jsem si pořídila:
Šampon na mastné vlasy s mátou Bentley Organics (recenze zde)
Levandulový deodorant Jason (recenze zde)
Olivové tělové mléko Body Farm (recenze zde)
Olivové mýdlo Agno, které nevtíravě voní a je to snad první mýdlo po tisíci letech, které moji pokožku nevysušuje.



Výrobky jsem zařadila do své každodenní rutiny a po měsíci sleduji pozitivní výsledky. Pokožka na těle ani obličeji mě už nesvědí a neloupe se. Bulky v podpaží zmizely. Obličej se mi od pupínků téměř zahojil a nové boláky mi zatím neraší (abyste se nemysleli- pupínky mám pořád, jen se mi jich nevyrazí deset velkých denně).

Celkově vzato jsem moc spokojená, že jsem tyto výrobky vyzkoušela a jejich účinky mě více než potěšily. Kožařka mě kortikoidy léčila měsíc a výsledky nulové, ale po měsíci používání kvalitní kosmetiky bez sulfátů se moje pokožka opět vrátila do normálu. Někdo to může považovat za náhodu, já ale ne, takže budu v používání těchto produktů alespoň nějaký čas pokračovat.

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru