Salcura Antiac sprej na akné

Výraznějších pupínků jsem se na sluníčku celkem zbavila, to ano, ale přeci jenom, chtěla bych mít ještě o kousek (spíš o pořádný kus) hezčí pleť. I zatoužila jsem po Salcura Antiac, spreji na akné. Sprej je 100% přírodní a je vhodný pro každého, kdo trpí na akné, černé a bílé komedony, pupínky, skvrny,.. Všechnu tuhle neplechu má vyhnat z pleti.


Používat se má dvakrát denně (já používala pouze večer místo klasické rutiny). Sprej nastříkáme na obličej (či jinou část těla), pak vodičkou navlhčíme vatový tampon a pleť s ním vyčistíme. Nakonec celý obličej znovu pošplícháme sprejem. 

Byla jsem na to fakt zvědavá. Sprej je v lahvičce s opravdu velmi jemným rozprašovačem. Ten má celkem velký rozptyl, takže chce přiblížit aplikátor co nejblíže k pleti. A šplíchnout.. poprvé se nelekněte té smrado- vůně. Na to, že je výrobek přírodní, je cítit jako dezinfekce u lékaře. Tento zápach naštěstí po chvíli zmizí a ucítíte jen slabou vůni rozmarýnu a tea tree.


Díky vyššímu obsahu tea tree může sprej citlivějším lidem způsobit slzení, nebo dokonce pálení očí a rtů. Mě se týkalo lehké slzení, ale nebylo to nic, co by se nedalo vydržet. Navíc mi přijde, že si na ten postřik moje oči zvykly.




A co účinky? 
 Po prvních čtrnácti dnech se mi docela znatelně zmenšily póry a pupínky téměř zmizely. Pleť na tvářích a kolem nosu nebyla tolik začervenalá jako obvykle, flíčky po akné jsou také méně viditelné. Sprej teď používám měsíc v kuse a žádné výkyvy v kvalitě pleti nepozoruji (PMS, opalovací produkty apod.). Pleť je více hebká, hladší a pružnější, než když jsem na noc používala svůj oblíbený konopný olej spolu s růžovou vodou. 

Zdá se, že jsem se za pomoci spreje zbavila pupenců na docela dlouhou dobu (ťuk, ťuk). A teď jsem moc zvědavá, co se bude s mými póry dít, než se doberu dna lahvičky. Jestli mi do té doby póry zmizí, či se alespoň nějak výrazněji zmenší, koupím si další (a větší) balení a budu Salcuru do konce života uctívat.

Komentáře

  1. Ahoj, Tvůj blog jsem objevila terpve nedávno, tak se probírám Tvými příspěvky, protože mám hodně podobnou pleť i vlasy. Jak to nakonec dopadlo s tímhle sprejem, podle Tvých posledních příspěvků už ho asi neupožíváš? Já teď hledám nějaký dobrý denní krém/fluid - mám smíšenou pleť, v T-zóně hodně mastnou a pórovitou. Snažím se čistit (Mádara), hydratovat (oleje), ale nedaří se mi to nějak zlepšit, póry se ucpávají opravdu hodně, snažím se je nenípat ale nejde to, když jsou pořád tak ucpané. Brrr. Je mi 34 a jsem z toho už docela zoufalá, póry jsou pořád větší a větší. Nedávno jsem objevila stránky Fran Kerr (http://highonclearskin.com/about/), která doporučuje konopný olej - je prý je nejlepší na pleť s ucpanými póry. Ale Ty jsi asi od oleje už ustoupila a používáš něco jiného. Poradíš prosím? Moc děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, sprej už teď nepoužívám, ale v dobách největší krize mi opravdu hodně pomohl a se v takové míře už nevrátilo. Na Tvé velké póry by také mohl pomoci, působí skvěle protizánětlivě a dobře hojí. S konopným olejem jsem byla spokojená, pokožku hezky vyživil a neucpával, nemám vlastně, co bych mu vytknula. Odešla jsem od něj vlastně proto, že jsem se začala mazat pouze ráno. A i když se olej rychle vsákne, stejně nějakou mastnotu zanechá a je blbé mi přes něj dávat pudr.. Myslím, že teď na zimu bys s ním opravdu mohla být spokojená. Také bych doporučila krém Bio Aroma pro smíšenou a mastnou pleť, který je sice také na olejové bázi, ale do vlhké pokožky se skvěle vstřebá.
      S rozšířenými póry nějak nevím rady, sice čistím ultrazvukovou špachtlí, tonizuju, ale pořád tam jsou, Sice menší, ale.. Zjistila jsem, že v mém případě má na velikost pórů a všeobecně kvalitu pleti velký vliv hormonální antikoncepce. Sice se říká, že pleť vylepšuje a pomáhá od akné, ale u mě to dělá pravý opak. A to jsem vyzkoušela několik různých značek a druhů..

      Vymazat
    2. Moc děkuji za pomoc. Na krém Bio Aroma se určitě podívám.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry