Už nikdy víc..! (6)

Kromě kulatého modrého krému od Nivey nic pravidelně nepoužívám. Párkrát jsem měla tělové mléko, ale to je tak všechno.. v žádném případě dekorativku. Ta se u nás ani neprodává.. Takže, když jsem na pultu drogérie zmerčila řasenku značky Nivea, hned jsem po ní chňapla. To bych byla blbá, kdybych jí tam nechala!


Řasenka je to jako každá jiná. Řasy má prodlužovat a vyživovat pomoci vitamínu B5 a včelího vosku. 

Kartáček bych nazvala klasickým. Je mírně prohnutý a dobře rozčesává. Potud jsem spokojená.


Problém je ale s množstvím nabrané řasenky. Nemůžu si pomoct, ale špuntík, o který se má přebytečná mascara otřít, má moc velký otvor.

Spodní řasy jdou namalovat jakž takž, ale s horními je potíž. Chce to opravdu hodně trpělivosti a zručnosti, aby se vám neslepily do velkých trsů.


Druhým problémem je výdrž. Řasenka sice nežmolkovatí, ani neopadává, ale za to maže. A to pořádně. Během dopoledne mám pod očima černé kruhy, ani nevím jak. A pořád se dívat do zrcátka a kontrolovat, jestli někde náhodou není šmouha.. to mě opravdu nebaví.

Poslední, co mi vadí, je odličování. Večer jsem se odlíčila, tamponek byl čistý. Ráno jsem ale měla černé kruhy pod očima. Zůstala jsem doma a nelíčila jsem se, ale večer jsem měla kruhy pod očima znova. Přijde mi, jako by se mascara do řas zažrala a pak se postupně uvolňovala.. Odlíčila jsem se micelárkou, dvoufázovým odličovačem i gelem, ale kruhy tam ráno pořád byly.

Takže kromě pěkného kartáčku na řasence nic sympatického nevidím. Myslela jsem si (asi naivně), že když má Nivea dlouholetou tradici, tak bude vyrábět i fajn kvalitní dekorativku. Ale asi jsem se spletla.

Hezký den! :)

Komentáře

  1. JA ju mám tiež a som sňou spokojná lepšiu som nemala super rozčeše a z nanašanim upla pohoda a pod očami sa mi kruhy robia z každej rano.. ked si ju poriadne nedam dole večer :)) ale tak každemu sedi inšie to sa musi nechať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem asi divná, ale vyhovují mi akorát řasenky Maxfactor a pak jedna z Yves Rocher, kterou už stejně nedělají.. Akorát většinou v drogerii nedokážu odolat a musím zkusit něco nového a jen se tak znovu přesvědčím, že MF jsou nej..

      Vymazat
    2. Ale nie si divna každemu pasuje niečo inšie, ja zase nemôžem prísť na chuť tým riasenkam s drogerii maju veľke štetinky a to mi niako nevyhovuje:))

      Vymazat
    3. Jo, velké štětiny taky nemám ráda. Fascinuje mě ta nová řasenka od Avonu.. připomíná mi to kartáč na psy/ kočky! :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry