Jordana barevné balzámy na rty

Při nákupu u Jordany jsem neodolala barevným ovocným balzámům na rty. Rty by měly být jemně zabarvené a vyživené bambuckým máslem a jojobovým olejem. Co víc si přát?

Neomylně jsem sáhla po dvou letních barvách Delicious Tangerine a Tropical Punch. A již po otevření jsem zajásala. Bože, ta ovocná vůně! Je opravdu úžasná..




Barvy balzámů sice od pohledu vypadají sytě jako rtěnka, ale nenechte se zmást. Je to takové Labello. Rty lehce zabarví a parádně je vyživí. Při pravidelné aplikaci jsou rty hebké, bez šupinek a krásně voňavé.



Jediné, co bych vytkla, je obal. Je totiž celkem chatrný a balzám se v něm všelijak viklá a já se bojím, že ho zlomím. V kabelce se obal ale naštěstí neotvírá.



Moc se mi líbí nabízená barevná škála, ze které si vybere opravdu každý. Škoda, že tolik barviček nemá třeba zmiňované Labello běžně dostupné v drogérce. Ale pokud si už objednáváte od Jordany, stojí za to do košíku nějaký ten balzám přihodit.

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru