Spotřebováno za srpen

Druhý měsíc prázdnin utekl snad rychleji, než ten první, a já jsem tu opět se spotřebovanými produkty. Tento měsíc jsem se polepšila a dala jsem svým železným kosmetickým zásobám co proto.. spotřebovala jsem celých 9 kousků! Jak jsem s nimi byla spokojená?

Známkovat budu jako ve škole:
1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.





1. Sprej Salcura Antiac
Se sprejem jsem spokojená. Sice mi nezmenšil pory, jak jsem ze začátku nerealisticky očekávala, ale alespoň mi krásně vylepšil pleť. Podrobnou recenzi naleznete zde. Někdy v budoucnu se k němu vrátím.
Známka: 1-.

2. Tužka na oči Regina
Moje milovaná tužka na oči vydržela sloužit více než rok. Sice je trochu tvrdší, ale kreslí se mi s ní dobře a drží tam, kde má. Navíc z mých modrozelených očí udělá zelené :) Bohužel jsem ji už v eshopu Reginy neviděla. Doufám, že ji nepřestali vyrábět..
Známka: 1.

3. Čistící náplasti Nivea
Sáhla jsem po nich tak trochu z nostalgie a mile mě překvapily. Fungují bezvadně, vytáhnou hodně nečistot, příjemně voní a při aplikaci nesvědí. Jediným mínusem je vyšší cena. Ještě, že je mívají v Tescu často v akci! Podrobnější recenze zde.
Známka: 1-.

4. Olivový krém na ruce
Tento krém bych spíš zařadila do kategorie 'vyhozeno', než 'spotřebováno'. Dříve jsem o něm psala tady, ale díky nepříjemné parfemaci jsem ho odložila na poličku, kde jsem ho před nedávnem objevila, ale už jsem ho nedopotřebovala.. 
Známka: 4.

5. Levandulová voda
Vodu jsem si chtěla pořídit místo klasického tělového spreje na léto. Problém je ale v tom, že mi strašně smrdí.. Podrobně jsem to už rozebírala tady. Účinky jsou jinak super, zklidní, zjemní, tonizuje a tak jsem ji dopotřebovala na pleť. Díky vůni se k ní ale nevrátím.
Známka: 2.

6. Ryor Aknestop
Klasika z dob mé puberty, která nikdy nezklame. Podrobně si o něm můžete počíst tady.
Známka: 1.

7. Neemová maska Himalaya
Na značku jako takovou jsem slyšela samou chválu, ale já z ní tak nadšená nejsem. Vyšší cena, spousta zbytečných chemikálií a navíc mě maska na obličeji pne a dráždí. Podrobnější informace a porovnání najdete zde.
Známka: 4.

8. Mycí gel s okurkou Rival de Loop
Pořídila jsem si malé balení na cesty a na krátkodobé použití se mi osvědčil. Po delší době mi přijde, že vysušuje jako všechny gely. Podrobná recenze bude.
Známka: 3.

9. Krém na ruce Balea
Na rozdíl od Dolivy, tenhle krém jsem dopotřebovala až do poslední kapky (obal ještě rozstřihnu:)). Krásně voní, rychle se vsakuje a nelepí a ruce po něm mám hebké na dlouhou dobu.
Známka: 1.

A to je vše. Jsem na sebe pyšná, že jsem konečně dokázala (smysluplně) vyplácat více produktů, než jsem si pořídila. Kosmetiku mám sice ráda, ale nemusím v ní být nutně zavalená!

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru