I já říkám ano mrkvím

Přiznávám, podlehla jsem a když byla na feelunique sleva na celý nákup, pár věcí jsem si do košíku vhodila. Největším lákadlem pro mě byla značka Yes to. Některé jejich produkty dostanete i u nás v Sephoře, ale ty ceny.. nejsou zrovna přátelské. Zato na feelunique měli testovací balíček čtyř tělových produktů za 200Kč. A to jsem musela využít!

Objednala jsem si verzi s mrkví, která je vhodná pro suchou pokožku. A moc dobře jsem udělala! Už jen z toho důvodu, jak báječně všechny čtyři kousky voní. Je to květinovo- kořeněná vůně, kterou z pokožky budete cítit ještě hodně dlouho. Dle mého názoru produkty voní úplně stejně, jako tělový sprej Impulse. Nebo se možná pletu.. Z vůně jsem každopádně nadšená.


zdroj

Pojďme ale k důležitějším věcem, než je parfemace. V balení jsem našla tělové máslo, krém na ruce, sprchový gel a máslo na rty.


Z taštičky jsem hned všechno vybrakovala..


Složení je až na Sodium Coceth Sulfate ve sprchovém gelu přírodní.

Tělové máslo voní asi ze všech nejvýrazněji a proto k němu musím pořád čichat. Konzistence je na máslo celkem řídká a sem tam narazíte na jakousi hrudku. Nebýt to v krabičce, tak tomu říkám tělové mléko. Oproti máslu od Alverde je to opravdu vodička..



Řídká konzistence je ale fajn při aplikaci. Máslo se dobře roztírá a rychle vsakuje. A teď přijde to hlavní! Pokožka je po natření hebká, jak dětská prdelka! Jako opravdu. Musím si na kůži pořád sahat, protože ta hebkost je tak úžasná.. skoro až nepřirozená.



A bonusem je, že pokožka vydrží takto krásně hebká a voňavá celý den a noc (máslo Alverde také není k zahození, ale v tomto směru značně pokulhává).

Krém na ruce sice nevoní tak výrazně jako tělové máslo, ale má ty stejné úžasné výsledky. Ručky jsou hebké, vyživené a záděry nemají šanci.





Konzistence je spíše tekutější. Krém se ale rychle vstřebává a na rukou nezanechává lepivý ani mastný film. Huráá!

Sprchový gel je opravdu husté konzistence, takže musíte pořádně zabrat, aby vám neutekl zpátky do lahvičky. Krásně voní, dobře pění a v případě potřeby se s ním můžete i holit. Nedobrovolně jsem zkusila, že neštípe v očích.



Pokožku nevysuší tak, jako jiné sprcháče, ale stejně mám potřebu se občas namazat.

Čekala jsem, že balzám na rty bude stejně oranžový, jako sprchový gel, ale smůla. Na první pohled vypadá, jako každý druhý balzám z drogérky. Nenechte se ale zmást!



Balzám na rtech doslova taje a zanechá je až nepřirozeně jemné. Rtíky jsou tím pádem krásně vyživené a bez šupinek.



Jak bystřejší z vás zjistili už na začátku, s kosmetikou Yes to jsem náramně spokojená (ještě aby ne, za ty prachy..). Moc se mi líbí vůně i účinky produktů. Takže jestli opět někdy narazím na výhodnější balení, moc ráda vyzkouším další výrobky!

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Pro mě je to taky relativní novinka, ale už od pohledu mě dostaly jejich obaly.. a teď ta vůně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. měla jsem od Yes to rajčatový šampon a kondcionér a vyhovovaly mi výrobky dost :) ale nějak jsem od nich po spotřebování upustila a zkusila ještě něco dalšího. nebylo to pro mě dostatečně přírodní :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já šampony a v podstatě celou péči hodně střídám a málo k čemu se vrátím. I když v tomhle případě není složení asi úplně sluníčkový, uchvátila mě ta nádherná vůně.. takže někdy možná si pořídím plné balení :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!