čtvrtek 3. října 2013

Co nového s afty

S afty pořád bojuji na všech možných liniích, ale teď se mi je povedlo trochu eliminovat. Pro začátek vám shrnu poznatky z mého celoživotního snažení. Na afty nejlépe funguje jako prevence čištění zubů pastou s kapkou tea tree oleje. Dobré jsou i nejrůznější potravinové doplňky, které jsem už zmiňovala zde, a dnes jejich seznam rozšířím o další. Tyto doplňky je dobré střídat, protože tělo si na účinné látky brzo zvykne a afty se vám znovu vyrojí.

Dnes vám povím o dvou téměř stejných výrobcích, které se v účincích (u mě) vůbec neliší a tak je mezi nimi jediný rozdíl v ceně. První, a dražší, je Klas Imuno C. Kromě klasického céčka tablety obsahují citrusové bioflavonoidy, které účinek vitamínu C ještě umocňují. Je doporučeno užívat 2 tablety denně.



Já jsem užívala jednu tabletu a jsem spokojená. Účinky jsem pozorovala už tak po týdnu. Výskyt aftů se zmírnil. Když už se nějaký vytvořil, byl malý a celkem rychle a bez dalších podpůrných prostředků zmizel (co dělat, když už máte aft). Jen tělo si na tento doplněk zvyklo a brzy jsem měla afty jako dřív. 

Druhým potravinovým doplňkem je vitamín C s šípky od MedPharma. Ten má až na malé nepodstatné rozdíly složení stejné, jako jeho dražší kolega. Céčko se stejně jako u předešlých tablet postupně uvolňuje a napomáhá efektivnímu vstřebávání do těla. Užívá se 1 tableta denně.


Taktéž jsem užívala jednu tabletu a pociťovala stejné účinky. Afty se dělaly minimálně, když už, tak malé a samy rychle zmizely. Takže i tento potravinový doplněk považuji za účinný.



Osobně nevidím mezi oběma výrobky rozdíl. Bohužel jsem nenašla lék, který by mě pravidelným užíváním dokázal aftů 100% zbavit, ale tyto dva produkty mi v boji výborně pomáhají.

Hezký den! :)

2 komentářů:

  1. Super, to je něco pro mě. Afty nemám třeba celý rok, ale pak se vyskytne období, kdy mě afty trápí třeba měsíc :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem většinou mívala afty, jak je rok dlouhý.. Tyhle tabletky mi ale docela pomáhají, takže mám teď afty jen při nachlazení (ťuk ťuk).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!