Salcura Antiac podruhé

O mých pokusech zbavit se nepěkných rozšířených pórů jsem vám psala už mnohokrát. V živé paměti také máte určitě můj poslední nezdar s tímto spojený. Po kosmetice Natura Siberica se mi na obličeji vyrojily pupínky pomalu jak v pubertě, čehož sem se zalekla a jala se potíže léčit nedávno objeveným sprejem Antiac. Kromě spreje, který již znáte, jsem si na pomoc přizvala i mycí gel ze stejné řady.


Někomu sprej voní, někomu smrdí a já jsem si na jeho vůni celkem zvykla. Proto mě překvapilo, že gel na rozdíl od spreje voní. Není to sice vůně nějak extra, ale je jemná, bylinková a příjemná.


Gel je medové barvy, hutnější konzistence a při použití téměř nepění. Na vlhké pleti trochu zbělá ale to je vše. Smývat jde oproti jiným mycím gelům velice dobře. Nevytopíte přitom koupelnu a a ni se neurousáte vlasy. Za to u mě má velké plus.

V očích nepálí, ba naopak. Několikrát jsem si gelem odlíčila oči a s výsledkem jsem byla spokojená. Gel si s řasenkou a tužkou si poradil výborně.



Pleť je po použití jemná, hebká a hlavně nepne. Vůbec! Ani po dlouhodobém používání není přesušená či začervenalá, jak jsem se z počátku bála.  Už po týdnu používání této dvojky se daly pupínky na ústup. Pleť byla jemnější, čistší, akné se začalo hojit a nové se již netvořilo.

Tyto rychlé a viditelné výsledky mě jenom utvrdily v tom, že jsou výrobky Antiac výborné a účinné. Jedno, jestli mi je patnáct, nebo pětadvacet. Pleť mi již podruhé vyčistily a uzdravily, což jim jen tak nezapomenu a proto je zařadím do svojí pravidelné péče.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru