Silná trojka Saloos: hydrofilní odličovač

Dlouho jsem chtěla vyzkoušet odličování olejem. Mám sice smíšenou pleť, ale už z předchozích zkušeností vím, že i mému typu pleti oleje svědčí. A když mi bylo firmou Saloos nabídnuto několik produktů k vyzkoušení, bez váhání jsem mimo jiné sáhla po levandulovém hydrofilním odličovacím oleji.

Levandule má protizánětlivé, antibakteriální schopnosti a čistí zanícenou pokožku (moje roznípadé beďary). Příjemná lehká vůně levandule zklidňuje mysl a napomáhá dobrému spánku. Jo, k lahvičce bych mohla čichat co 5 minut!




Balení produktů Saloos se mi líbí. Lahvičky jsou skleněné a bytelné. Akorát se to teda pěkně pronese.. Sklo je navíc šetrnější ke kosmetice uvnitř. Lahvička je opatřena plastovým špuntem. Účel jeho přítomnosti mi ale není znám. Olej nedávkuje, tak nevím, k čemu je dobrý.. Chce to trochu zručnosti, abyste si najednou nevylili půlku obsahu.



Konzistence oleje je hodně tekutá, avšak nemastná, což mě dost překvapilo. Čekala jsem opravdu klasický mastný olej.

Většina produktů Saloos nese označení přírodní kosmetiky CPK. Hydrofilní odličovač je ale ta výjimka, která toto označení nemá. Složení: Heliantus annuus seed oil bio, Sesamum indicum oil bio, Tocopherol,  Ascorbic acid, Ascorbyl palmitate, PEG- 40 Sorbitan peroleate, Laureth-4, Parfum*, Linalool**, Limonone**, Geraniol**
* směs éterických olejů, ** součást éterických olejů




Samotné odlíčení je velmi příjemné. Postupuji ale jinak, než je uvedeno na obalu. Obličej umyju vlažnou vodou. Do dlaně si kápnu trochu oleje a rozetřu ho po vlhké pleti včetně očí a jejich okolí. Nemusíte se bát. Olej v očích neštípe. Obličej znovu opláchnu vlažnou vodou. Pokud jsem měla oči výrazněji nalíčené, dám si trochu oleje na navlhčený vatový tampon a oči ještě doodlíčím. Většinou to ale není třeba. Olej si v pohodě poradí s řasenkou, tužkou i stíny.

Po opláchnutí je pokožka ukázkově jemná a hebká. Bála jsem se, jestli mi olej nebude náhodou ucpávat póry či dělat jinou neplechu.. ale ne. Funguje opravdu ukázkově. Pleť bezvadně odlíčí, vyživí a připraví na další ošetření. Tím je v mém případě květová voda Rosalina, na kterou se můžete těšit příště.

Odličujete se oleji? Jaké máte s touto metodou zkušenosti?


Koupíte v téměř každém DMku, nebo tady.

Hezký den! :)

Děkuji firmě Saloos za poskytnutí produktu k recenzi.

Komentáře

  1. Saloos má výborné věci! já jsem si teď od nich koupila ricinový, avokádový a hroznový olej a provozuju OCM, to je taky super. ale odličování jsem s tím ještě nezkoušela, mám docela dost citlivé oči a jen tak něco nesnesu, tak jsem to zatím ještě neriskovala

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tenhle odličovací olej :) Saloos je super! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!