Best of 2013: péče o ruce a tělo

V druhém díle Best of přináším ta nejlepší mazadla a další péči o ruce i celé tělo, které jsem za uplynulý rok potkala a velice si oblíbila.

Péče o ruce: mazání

Tento rok jsem hodně fandila Balee a jejím ovocným krémíkům. Jenže.. tyhle snadno dostupné levné krémy sesadily s pomyslného trůnu krémy Floriography. Narazila jsem na ně náhodou v Levných knihách. Mají kvalitní složení, krásně jemně voní (oproti nim je Balea přeplácaný smraďoch) a mají úžasné roztomilé obaly. Škoda jen, že je to asi jen nárazová akce a nepůjdou kupovat pravidelně. Protože za 60 kaček je to fakt bomba!




Péče o ruce: nehty
Nejlepším udělátkem pro krásné nelámavé nehty a ruce bez záděr je tužka od S-he. Obsahuje výtažky z tea tree a levandule, takže působí protizánětlivě a navíc nehty vyživuje. Ty jsou pak lesklé, méně se lámou a (možná) i rychleji rostou.



Péče o tělo: mazání na nožky

V této kategorii vyhrává Balea a krém na velmi suchou pokožku s ureou. Snadno se roztírá, rychle se vsákne, nezanechá mastný film a při pravidelném používání máte nožky jako miminko. Pomalu ani nemusíte používat pemzu.. Voní neurčitě sladce, ale není to nic nepříjemného.



Péče o tělo: mazání
Jelikož mazání nemám moc v oblibě, dlouho jsem váhala, který výrobek vybrat. A pak mi to došlo.. nejlepší mazání je přeci to, které se nemusí používat moc často:) A tím je jednoznačně tělové máslo Yes to carrots. Náádherně voní, dobře se roztírá a vsakuje a hlavně je po něm pokožka dlouho vláčná. Mazání je proto třeba opakovat až za několik dnů. A to se mi líbí!



Péče o tělo: mytí
Chvíli jsem váhala, ale pak moje lenost zvítězila. Nejlepším produktem jsou sprchové gely Natura Siberica. Báječně voní a nevysušují. Poměr množství/ cena je výborný (400ml/95Kč). Škoda, že nabízí jen tři varianty vůní. (V závěsu na druhém místě zůstalo olivové mýdlo Agno, které je sice super a dosahuje stejných kvalit jako NS, ale i přes všechnu opatrnost se z něj v mýdlence stává rozplizlé cosi.).



Péče o tělo: peeling
Tady se opět potvrdilo, že to nejlevnější bývá nejlepší. Na oblíbený peeling pasuji Welness and Beauty z Rosmanna. Hezky voní, obsahuje mořskou sůl, výživné oleje a je opravdu příjemný. Po aplikaci se člověk už nemusí natírat.



Péče o tělo: odchlupení
Při odstraňování chloupků jsem věrná žiletce. Hledala takovou, co vydrží dlouho a přitom nebude stát tři stovky. A povedlo se mi to v DMku. Žiletka má tři břity a ochranný pásek s výtažky z aloe vera. Při použití ob den mi vydrží ostrá měsíc. Hlavice je výměnná, takže moc nestojí. (Pěna na holení Balea je taky fajn, ale v poslední době jí moc neholduji, plně mi stačí namydlit se mýdlem.)



Až na Balea krém, kterému jsem už delší dobu věrná, jsem si tento rok oblíbila samé nováčky, po kterých jsem sahala se zvědavostí a občas trochu s nedůvěrou.. a vyplatilo se!

Který produkt jste nově vyzkoušeli vy a oblíbili jste si ho?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Tak ty krémy na ruce Floriography mě zaujaly!! Krásné obaly, kdy jsi ho kupovala a kde??? Myslím pobočku levných knih. Koukala jsem , že se ají za větší pěníze sehnat přes ebay ale vždy s poštovným :/

    OdpovědětVymazat
  2. Kupovala jsem je ve Sweet Home na Národní třídě (vedle Datartu) a pak jsem je viděla i na Palmovce. Snad ještě budou, chtěla bych doplnit zásoby..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!