Už nikdy víc..! (10)

Běžně se k pudrům nevyjadřuji. Prostě pleť zmatní, trochu sjednotí její barvu a hlavně zamezí jejímu lesknutí. To dělaly všechny pudry, co jsem kdy vyzkoušela. A jak asi čekáte, teď přišla výjimka a já jsem narazila na jeden hrozný prášící třpytkatý pudr, který z vás udělá mastnou disko kouli.

Ano, mluvím o Maybelline Fit Me, který jsem si ze zvědavosti koupila ve výprodeji. A to jsem opravdu neměla dělat..!




Pudr je zabalený v masivní dvoupatrové plastové krabičce se zrcátkem a labutěnkou. Do kabelky je krabička značně nepraktická díky své velikosti i ne moc dobré kvalitě použitého plastu.


Ale pojďme k samotnému pudru. Ten je namletý docela nahrubo, práší a jsou v něm velké třpytky. Nedá se svítit, nedokážu na něm najít nic pozitivního. Když zasvítí sluníčko, celý obličej se nepřirozeně třpytí.. 

Přesto jsem to s pudrem párkrát zkusila, ale i přes moji snahu jsem měla před polednem čelo mastné a navíc se mi na pleti tvořily nepěkné mapy. Nevím, jestli je chyba v mojí pleti, zas tak mastnou jí nemám, nebo na straně pudru, ale já si tenhle kousek prostě znovu nepořídím.

Vyzkoušeli jste tento pudr? Jaké s ním máte zkušenosti?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Nedal by se tedy používat třeba jako rozjasňovač?

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k obsahu třpytek by to byl dobrý rozjasňovač, ale co jsem viděla, pudr se nabízí v docela tmavých odstínech. Spíš možná jako brozner by to šlo použít...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty