Aby bílá bílou byla

Při pročítání novoročních bilancí mě chytla mánie, že nemám světlou projasňující tužku. Bože, jak můžu vůbec žít..! A abych žila šťastně a spokojeně, koupila jsem si rovnou dvě docela podobné ségry. Ale ne všechno je tak, jak se zpočátku tváří...

Sáhla jsem po Alverde White Pearls a Gabriella Salvete, odstín neznámý. Holky jsou si dost podobný, minimálně ve světle drogérky. Jedna ořezávací, druhá vysunovací. Ale naštval mě fakt, že se vysunovačka stihla zlomit, ani jsem jí nedonesla domů...




Obě dvě tužky jsou krémové a hezky lehce se s nimi maluje. Takhle na denním světle bych si dokonce dovolila najít rozdíl. Alverde je více do tělova, zatímco GS je zářivě bílá.



Když si ale barvu plácnu na ruku, rozdíl je ten tam. Ale..! Já si přeci nechci rozjasňovat hřbet ruky, ale oční víčko! Kdybyste to náhodou nevěděli, moje oční víčko je pekelně mastné. Ale Alverde stíny to doposud zvládají s přehledem. Tak jsem si myslela.. Ale znáte to: jeden myslel...


Vlevo Alverde, vpravo GS.

Na očním víčku, zapudrovaném či nabázovaném se holky ale chovají každá jinak. Alverde to zvládá s přehledem, jde lehce rozmáznout do ztracena a takhle ztracená vydrží celý den. Večer jí ještě většinu odličuju.

Zato Gábina rozmáznout nejde ani náhodou. Místo toho tvoří hrudky a jakési perleťové skvrnky. Je na to docela nehezký pohled. Prubla jsem jí bez báze, bez pudru.. cuckuje furt. No jo, co taky čekat od tužky, která se vám zlomí, ještě než jí donesete domů.. Do večera mi na oku nevydržela, páč jsem jí musela rychle odlíčit, jak mě štvala.

Z tohoto boje tak vychází vítězně Alverde, které je, pokud se nepletu, dokonce levnější než GS.


Hezký den! :)

Komentáře

  1. Pšt, to není Dermacol, ale Gabriella Salvete ;). Já mám ty jejich automatické tužky ráda. Ale je fakt, že 2 ze 3 odstínů co mám cuckují. Když se to ale povede nanést, tak pak drží celý den. Na mých očích určitě. Jo a tu bílou Alverde, tak tu nutně potřebuji ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tu tužku od Alverde! kupovala jsem ji v DM za směšnou cenu ve slevě! už jsem vyzkoušela lepší, ale za tu cenu je super!

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím nepoužívám bílé tužky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!