Udělej si sám: pleťová maska

Jednou jsem opět brousila u Míši a narazila na recept na domácí masku inspirovanou Lushem. A tak jsem se nechala inspirovat i já a dala se do tvoření.

Výroba masky je jednoduchá, rychlá a můžete si tam podle typu a stavu pleti dát téměř cokoliv. Trochu jsem obměňovala a došla k tomuto receptu:

1 lžíce namletých ovesných vloček
2 lžíce kosmetického jílu/ bahna
2 lžíce Aloe vera gelu
1 lžíce čajových lístků (zelených)
8 či více čajových lžiček uvařeného zeleného čaje

Je to fakt rychlovka. Vločky nameleme, přidáme jíl či bahno, Aloe vera a sypaný čaj. Promícháme.


Podle toho, jak se směs hutná či řídká, přidáváme po lžičkách uvařený čaj či vločky. Pořádně promícháme a přendáme do uzavíratelného kelímku.

Masku necháme na obličeji alespoň 10 minut, kdo má pleť mastnější klidně až do úplného zaschnutí. Při smývání raději použij houbičku a přischlou masku nejprve pořádně navlhči vodou ať pokožku zbytečně nedráždíš.


No, moc vábně to nevypadá, uznávám...

Kousky ovesných vloček a čajové lístky se postarají o jemný peeling, takže je pokožka hezky jemná, vyčištěná a prozářená. Jíl či bahno odsají z pokožky přebytečný maz, aniž by ji podráždily, či přesušily. Sice během aplikace vypadám jako Shrek, ale stojí to za to!

Vyzkoušíte také takovouhle rychlovku doma?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Moc pěkný návod, určitě masku vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mě pobavilo už z toho důvodu, že já jsem zrovna kupovala kakao, kafe, vločky, med a dalších tisíc surovin, které běžně nekupuju. Holanďan s radostí běžel domů, že konečně začnu vařit a já si přitom patlala hennu a dělala masku na oči. Mohlo ho to taky napadnout, že:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tyhle masky a další lektvary radši patlám potajmu, aby se chlap neradoval, že z toho bude něco k jídlu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry