Pomocníci v péči o pleť (2)

Před delší dobou jsem se zmiňovala o arzenálu houbiček, který mám doma. A teď do něj přibyl další kousek, tentokrát konjac houba. Ze začátku jsem moc nevěděla, o co jde, a tak jsem kupovala spíš ze zvědavosti. Konjac jsou 100% přírodní houby, vyráběné z rostlinných vláken zmijovce indického. Ty se usuší, rozemelou a přidají se k nim další látky podle typu pleti. Pro mou mastnou problematickou pleť je to dřevěné uhlí a houbička je po něm taky hezky šedivá.

Pro suchou citlivou pleť je červená houbička, růžová pro citlivou pleť a zelená pro normální až mastnou pokožku. Všechny houby obsahují různé druhy francouzského jílu. Ale to jen abyste věděli, že si vybere každý.



Houbička je po vybalení z pytlíku čímsi navlhčená a tím pádem krásně měkká a až taková slizká. Stačí ji už jenom vzít a masírovat obličej. Díky slizkosti to jde snadno, hubka klouže po ksichtě jedna radost. Můžete si ale klidně vzít na pomoc i oblíbený gel či jiný čistič.

Po použití houbičku opláchněte v čisté vodě, lehce vymačkejte vodu a pověste někam do průvanu, aby uschla.



Na vzduchu se houbička scvrkne a ztvrdne jako kámen. Před dalším použitím ji tak na 10 minut namáčím do misky s vlažnou vodou. Při použití 2- 3 týdně je životnost jedné houby udávána zhruba 3 měsíce. Nevím ale, jestli se pak začne rozpadat, nebo se z ní časem vymáchají všechny účinné látky..



Je rozdíl mezi tím, když si obličej umyju jen vodou, nebo k tomu použiju tuhle houbu? Nechtělo se mi tomu věřit, ale... Pokožka je jemnější, díky lehké masáží lépe prokrvená a tak získává i zdravější barvu. Navíc, i to obsažené dřevěné uhlí něco dělá a pokožka je méně červená. Když houbičkou masíruji pupínek, do rána zaschne a rychleji se zahojí.. takže ano, něco na té houbě bude!

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Měla jsem tuto houbičku od Misshy a byla báječná, navíc stojí pouze stovku. Obličej jsem si s ní myla 2x denně a souhlasím s tvými účinky, které měla na pleť. Teď po dvou měsících jsem ji už ale vyhodila, neboť se mi začínala rozpadat. Určitě si do budoucna pořídím dalším.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm já tyhle houbičky zatím jen okukuji,ale nějak nevěřila že to něco dělá ...No uvidíme zda koupím,ale nahlodala jsi mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma konjac z Misshaboxu a zrovna tenhle týden jsem se chystala, že ho konečně začnu používat. Zatím je teda ještě pořád v obalu, ale jsem čím dál nahlodanější :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslela, že se nemá nechat vyschnout. Tak ji skladuju v pytlíku s vodou. Jsem zvědavá, jestli mi pak vydrží dýl...

    OdpovědětVymazat
  5. Brunwen, tak to jsem fakt zvědavá! Dej pak vědět... :) Jen se bojím, aby se v té vodě nemnožily bakterie, nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc zajímavé! Používám mořskou a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Dám. :) To s těma bakteriema jsem si taky říkala, ale tak já houbičku před použitím pořádně proplachuju, tak snad to problém nebude.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!