Twist&Shine

Že mám zvláštní rty, na kterých jen tak nějaká barva nesedí, jste si asi všimli. Nekupuju proto výrazné barvy, které by nedokonalosti ještě víc zdůraznily, raději volím neutrál. Navíc jsem zjistila, že rtěnka za tři stovky mi sedí stejně jako ta za pade, takže spíš inklinuji k levnějším variantám. A mnohdy i levné šminky mile překvapí.

Jordana Twist&Shine je další jasná kopie chubby sticků, výrobce mu sice říká hydratační balzám s barevným nádechem, ale ten obal je jasný... Za 80 kaček jsem to ale prubla a vzala zlato- hnědo- vínovou Terra Crave.



Balzám na rtech působí přirozeně a lehce, opravdu dodá jen jemný barevný nádech, který ale díky krémové konzistenci nevydrží moc dlouho. Jestli si rády mnete rty, rovnou na to zapomeňte! Barva je v cuku letu pryč.. Jinak může balzám úspěšně fungovat jako rtěnka.




Krémová konzistence rty nevysušuje, nezvýrazňuje šupinky a nezalézá do vrásek. Palec nahoru! Co mě také velice mile překvapilo, že balzám krásně přilehne k celé ploše rtů a nezanechává nepokrytá neobarvená místa ( s čímž mám problém u 99,9% rtěnek).



Jestli nemáte rádi rtěnky, výrazné barvy, nebo obojí, směle vyzkoušejte Twist&Shine. Není to žádný držák na celý den, ale pro lehké jemné líčení skvěle poslouží.

Znáte tenhle kousek od Jordany?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. SUper :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Od Jordany jsem ještě nic neměla, ale určitě bych od ní chtěla něco vyzkoušet, tak až jednou budu objednávat, tak zkusím přihodit i tenhle kousek :)
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem od této značky nic neměla. Zatím mě nic neláká.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!