Kopečková zmrzka

Na roztomilých vzorovaných obalech ujíždím, to jo, ale obaly ve tvaru zvířátek, ovoce nebo dokonce kopečkové zmrzliny, to mě zanechává docela chladnou.. A tak nebýt Lucky, takhle roztomilá zmrzlinka Etude House by se ke mě nedostala.

Obal je roztomilý, vtipný a jeví se jako ideální společník na léto. Ale co obsah?






Nevím, jaké má lak složení, ale takové to klasické 'evropské' to určitě nebude. Lak totiž smrdí jako láhev ředidla, takže bych klidně tipla přítomnost formaldehydu, dibutyl phthalatu či jiné mňamky. Velkým mínusem je, že tenhle smrádek cítím i druhý den po nalakování...

Lak má velice řídkou až vodovou konzistenci, kterou, jak už asi víte díky lakům GS, nemám vůbec ráda. Blbě se mi s tím manipuluje, lak zateče všude možně, jen na tom nehtu nezůstane.. Lakování je pro mě prostě boj. A když k tomu ještě přičtu krátký hubený štěteček..




Světle broskvový odstín Peach díky vodové konzistenci nekryje zrovna dvakrát dobře, v jedné vrstvě dělá viditelné pruhy. Chce si to vyhrát alespoň s dvěma tenkými vrstvami a nechat dloouho zaschnout. Pak je výsledek celkem uspokojivý.




Nehty jsou čerstvě po nalakování, bez úprav a oprav.

Co ale není uspokojivé, je výdrž laku. Všeobecně mi laky na nehtech nedrží a když už se na nich něco zachytí tři dny bez úhony, beru to jako zázrak. V tomhle případě se ale zázrak nekonal, lak se na konečcích už druhý den olupuje po docela velkých kusech.


Popravdě, slabá výdrž a zdlouhavá aplikace mě zas až tak nepřekvapily. O asijské kosmetice
 nemám valné mínění a můj vztah k ní je velice vlažný.. už jenom z toho důvodu, že na produktech nebývá ani slovo latinkou a já si nemůžu přečíst složení. A to mě poslední dobou velice irituje.

Lak je dle mého neslaný nemastný, smrdí ředidlem a nebýt vtipného letního obalu, ani o něj okem nezavadím. Pokud ale někoho z vás fascinuje ten super obal a chcete ho do sbírky, mileráda vám jej přenechám.


Máte zkušenosti s touto značkou/ lakem? Jaký máte názor na asijskou dekorativku? Používáte/ nepoužíváte/ bezhlavě milujete?


Hezký den! :)

Komentáře

  1. před nějakým časem jsem ho viděla u kamarádky a docela mě lákal měla ten mentolový odstín a ten vypadal krásně, ale objednávat se mi nechtěl a hlavně se mi líbil obal, ale pokud bych se rozhodla objednat ho a zjistila, že je asijský asi určitě bych ho nechtěla a když ještě zmiňuješ zápach tak to vůbec

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten mátovo- modrý odstín vypadá velice dobře, ale.. myslím, že něco stejného za zlomek ceny a s menším zápachem má i Essence :) Akorát ten super obal chybí, no..

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, máš nové pozadí (jestli jsem zase něco zameškala, tak se omlouvám, ale všimla jsem si ho až teď), vypadá moc hezky! :) ... lak jsem viděla už na více blozích, ale nikdy mě moc nezaujal, ta zmrzka prostě ... nevim, asi na ty roztomilé asijské obaly nejsem ... každopádně jeslti smrdí, tak bych ho hned vyhodila, já jsem takto měla jeden, na kterém jsem si přečetla složení až po nalakování (při koupi mě to nenapadlo) a na prvním místě byl toulen! :/ takže bacha na to, kor tady u těch jejich klikiháků, kdy člověk nemá vůbec páru, co v tom je ...

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, o nic jsi nepřišla, to jsem se jen v neděli trochu nudila a hrála jsem si. Děkuji za pochvalu :)
    Jsem s tebou zajedno, že takováhle roztomilost může uchvacovat tak mladé slečny, ale nás by měla zanechávat chladné :) Jaké má složení tento kousek nevím, negooglila jsem a na etiketě (která se mi okamžitě odlepila) byly výhradně znaky. Takže tak. Pokud se o lak nepřihlásí žádný dobrovolník- odvážlivec, poputuje do koše..

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, krásný nový kytičkový blog!

    Koukám, že s tímhle lakem jsem to teda moc netrefila... :-/, tak snad aspoň zbytek krabičky bude stát za to...

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji! O víkendu jsem se trochu nudila.. tedy, spíš jsem měla dělat daleko důležitější věci :)
    To vůbec nevadí, už si našel novou majitelku, kamarádka je nadšená. Zbytek krabičky mi vyhovuje maximálně, Hakuro je úžasný, Ziaju mám moc ráda a konečně jsem taky prubla asijský BB :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jedno se jim ale musí nechat - obaly jsou vážně sladké! :) Já tedy asijskou kosmetiku používám docela ráda - hlavně BB creamy - ale ty obsahy mě také docela štvou. Přece jen, ani ty naše nejsou nic moc, ale na to jejich to asi vážně nemá.
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle vidím poprvé. Je to škoda, protože lahvička je krásná a odstín taky parádní, ale abych ho cítila ještě druhý den a nanášela prťavým štětečkem, no to teda raději ne :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Lak je super ! :O Dala by jsi mi prosím přesný odkaz na lak ? :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!