Peelingu není nikdy dost!

Přímo nekriticky miluju meruňkový Alverde peeling, ale to už asi víte. Ale peelingu není nikdy dost a tak jsem si pořídila další. Tedy, já jsem vlastně nejdřív nevěděla, že je to peeling.. koupila jsem si ho jako tuhé mýdlo a ono se ukázalo být peelingem. No jo, tak to dopadá, když si někdo nečte INCI...

Koupila jsem si mýdlo Faran s olivovým a jojobovým olejem a kaolinem. Vypadá nevinně, co? Ale na předposledním místě složení má Olea Europea Kernel Powder, který se postará o jemný peeling.



A tak jsem si místo mýdla na večerní očistu pořídila další ranní peeling. Jak mi poradila Gillian Deacon, každé ráno peelinguju a tonizuju a jsem spokojená.

Mýdlo, stejně tak jako všechny výrobky Faran, neobsahuje ani kapku vody, zato tam najdeme zmýdelněné oleje, čistící kaolin, dezinfekční olej z grepu, včelí vosk a již zmiňované olivové pecky. Ty jsou sice namlety velice jemně, ale nejsem si jista, nakolik by jejich hrubost vyhovovala citlivé pokožce. Asi spíš ne..


Mýdlo při kontaktu s vlhkou pokožkou moc nepění, místo toho vytvoří jakousi krémovou emulzi. Vlastně ho než jako mýdlo používám spíš jako masážní kostku. Navlhčím, opeelinguju, spláchnu. Velkým plusem je, že pokožka není vysušená, přesušená ani 'nevrže'. Mýdlo obsahuje celkem vysoký podíl kaolinu, který, dle mého pozorování, při každodenním používání pleť zmatňuje a redukuje výskyt pupenců.

Peelingové částečky jsou (pro mě) hrubé tak akorát, promasírují, odstraní suché šupinky, ale nedráždí a nezpůsobují začervenání. Pleť je po opláchnutí vypnutá, jemná, čistá, ale ne podrážděná a také nepne.

Pokud vás tenhle kousek od Farana láká i přes citlivou pokožku obličeje, můžu vám říct, že mýdlo poslouží stejně tak jako výborný tělový peeling nejen pro ramena a jiné partie postižené pupínky.


Nevýhodu vidím jedině ve skladování, neboť pořád je to tuhé mýdlo, které při delším kontaktu s vodou vytvoří rozplizlé nepoužitelné 'cosi'. Mýdlenka a šetrné zacházení je tak nutnost.

Ač jsem to původně měla očekávání úplně jiného produktu, peelingové mýdlo mě ve výsledku potěšilo. Nevysušuje, čistí a (mě) lehce odrbe. Je mi jasné, že to nebude kousek pro každého, citlivé pokožce bych ho rozhodně nedoporučovala.. ale na druhou stranu je určitě spoustu lidí s hroší kůží, kteří se vyžívají ve vydatném drbání!

Taky tak milujete peelingy? Znáte značku Faran a láká vás jejich složení bez vody?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Také mám u tuhých mýdel problém se skaldováním :/ Jinak je prostě miluji, dík za tip na peeling mýdlo, určitě až dojedu svou zásobu juknu na něj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mýdélko se mi líbí. Mám ráda tyhle nekonvenční způsoby peelingování :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, moc se mi líbí nejen mýdlo, ale i nový pozitivní design ;). Pěkně mi ten den díky tomu začal ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Musím uznat, že mě mýdlo hodně zaujalo. Ráda je na obličej používám a kdybych doma neměla ještě jedno nenačaté od Misshy, tak si ho hned pořizuji. Takže díky za super tip.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, jsem moc ráda, že jsem vám ukázala něco nového.. a jestli si mýdlo pořídíte, snad budete spokojeny tak, jako já! :)

    OdpovědětVymazat
  6. od Faranu mám šampón, nebo spíš měla jsem, už mi dochází, teď jsem o něm psala, je úžasný. a ještě mě čeká testovací sada na tělo.
    tohle mýdlo bych asi nevyužila, tuhá používám jenom na ruce a obličej vlastně ani nepeelinguju, nějak mi to není moc příjemné

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tím Faranem jsi mě teď hodně zlomila. I když do toho peelingu bych nešla, ale mají i jiná:-). Jestli je to taková prima masážní kostka, tak to je sen, po kterém už dlouho toužím. Mívala jsem jeden od Lushe, byl super, ale po čtvrté sprše už došel. A to za ty peníze nebylo fajn...:-/

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, ony všechny ty tuhé mýdla od Faranu působí sympaticky.. vlastně celý jejich sortiment.. tedy až na 'lesklou kostku' ;) Hele, to mýdlo mi drží už více než 4 týdny, sice se o něj starám, ale zatím se moc nerozpouští.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!