Zázračný vyrovnávající fluid?

Na tuhle značku jsem se fakt těšila. Na S5 mě nalákala trb a hodně dlouho jsem si chtěla pořídit Purity i Illuminate sérum, ale nakonec u mě skončil vyrovnávající fluid. Nu což, darovanému koni... a tak jsem toho koně spotřebovala už do dna, ale nějak jsem si na něj nedokázala utvořit názor. Jestli stojí za koupi plného balení...


Trb mě hodně navnadila, takže jsem od této značky logicky čekala opravdu dost. Nový ksicht tedy sice ne, ale redukci pupínků a nějaké to omezení maštění bych opravdu uvítala. Po tom, co se mi pleť opět zbláznila.

Fluid? Proč ne, bude to lehké, nemastné, na léto se to bude hodit.. Lehké nemastné to je, aby ne, fluid obsahuje hodně šťávy z Aloe vera a pak stoustu různých rostlinných výtažků, slunečnicový olej a také kyselinu salicylovou. Nevím proč, ale z fluidu cítím vůni kakaového másla a dlouho jsem si i myslela, že je v produktu obsažen.

Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Coco-Caprylate , Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Mica, Microcrystalline Cellulose, Aqua (Water), Isostearyl Isostearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Epolobium Fleischeri Extract*, Rhodiola Rosea Root Extract, Sodium Hyaluronate, Laminaria Ochroleuca Extract, Salicylic Acid, Xanthan Gum, Arachidyl Alcohol , Sodium Dehydroacetate, Sodium Stearoyl Glutamate, Behenyl Alcohol, Cellulose Gum, Tocopherol, Arachidyl Glucoside, Gluconolactone, Lauroyl Lysine, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Parfum (Natural, Low Allergen Fragrance), Titanium Dioxide, Talc, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Citric Acid. *ingredients from organic farming (zdroj)


Fluid báječně kakaovo- čokoládově voní, to jo. Je lehký, do pokožky se skvěle vsakuje a zanechává ji jemnou (glycerin) a docela solidně zmatněnou (talc). Póry se neucpávají, ale ani se nezmenšují. Ale to je tak všechno, co bych o fluidu mohla říct.

Za zhruba 3 měsíce mazání jsem si nevšimla, že by fluid eliminoval výskyt pupínků a pomáhal jejich regeneraci. Pokožka je stále lehce začervenalá, mastí se pořád stejně, sklon k nedokonalostem také stejný...


Na to, že jsem se zpočátku fluidem mazala jako něčím posvátným a úžasným, ani na konci balení jsem nepoznala, jestli s mojí pokožkou něco citelného dělá. Pleť je sice hydratovaná a jemná, ale to mi přijde docela málo. Ten samý účinek mi poskytne i Alverde. A to je dost velká škoda...

Máte nějaké zkušenosti s produkty S5? Také vás láká jejich výborná pověst?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Ani u trb jsem si tohoto fluida nevšimla :-) Takže je to pro mě novinka. No škoda, že k ničemu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem u trb právě viděla ta séra a hodně se mi líbila.. a tak jsem neuváženě usoudila, že když jsou dobrá séra, bude super i celá značka.

      Vymazat
  2. Já si právě u trb těch nadšeňáckých recenzí všimla a taky jsem chtěla zkoušet...tak jsem ráda, že jsi ho otestovala ještě ty. No, uvidíme! Ale asi to nakonec jednou prubnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Séra jsou super, ale zbytek produktů u mě nijak velký nadšení nevyvolal. Sice ty čističe jsou super, ale prostě nemám moc chuť dávat tolik peněz za něco, co udělá přibližně stejnou službu jako čistý jíl. Zatím jediný, co u mě - co do čištění - předčilo jíl, je odličovací balzám REN, o tom fakt silně uvažuju a je dobře, že se tu nikde neprodává, protože bych ho už asi měla doma... Ale ty séra fakt doporučuju, hlavně Calm. Renew jsem nezkoušela. Replenish je fajn, ale olejový a to já moc nemusím, ale jinak taky moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak ještě asi zkusím to sérum..:)) Ale jen v malým balení.. ale jestli pak zjistím, že to má na pupínky stejný účinky jako levandulová biofáze..

      Vymazat
    2. Purity jsem nezkoušela, ale chtěla bych... Na malý balení se celkem těším. A levandulová biofáze dobrý nebo blbý? Já miluju santal, to je už dlouho můj naprosto nej kosmetický objev a stále ho nic nepřekonalo. Levanduli jsem zkoušela a nedělala mi vůbec nic. Ještě chci zkusit calendulu, prý super hojí... To potřebuju, mi se nehojí nic.

      Vymazat
    3. Když jsem levanduli používala lokálně a samostatně, tak byla fajn. Hojila, regenerovala stroupky a přišlo mi, že od pupínků docela pomáhá. Ale ve spojení s dalšími séry biofáze to byla docela katastrofa..

      Vymazat
  4. Mě od této značky hlavně lákají jejich séra :) ale i fluid docela zaujal

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!