Nikdy nezklame!

Zhruba tak bych mohla popsat svůj vztah s mnoha produkty Miss Sporty. Vždycky, když jsem utratila majlant za drahé a přitom nepoužitelné kousky (jak jsem později zjistila), vrátila jsem se k téhle značce pro útěchu. A nikdy jsem nesáhla vedle. Za pár korun, příjemné, funkční,... co víc si přát?



S řasenkami mám všeobecně velký problém. Jedno, jestli za ně utratím stovku, dvě nebo šest. Opadávají, mažou se a po chvíli vypadám jako fanoušek nějaké hardrockové kapely. Ne že bych nebyla fanda rocku, ale takhle chodit běžně mezi lidi... Po úvahách, že Alverde ke konci není zas tak nejlepší a že za tu Maxfactorku fakt tři stovky nedám, jsem namířila najisto na obal, který jsem si kupovala už před 10 lety.

A i řasenka je stejná jako před lety. Obyčejný kartáček, nabere málo mascary, lehce pročeše a neslepí. Neudělá vám dlouhé husté neodolatelné řasy, ale taky žádné spiderlegs, prostě decentně zvýrazní oči. Neopadává, nemaže se a že si občas do toho oka sáhnu... Jediný problém mám s odlíčením, kdy si s řasenkou neporadí ani dvoufázový Yves Rocher. Odlíčím tamponem, pak přemyju Mádara pěnou a zbytky ještě stáhnu vatou.



Kompaktní pudr je takový příjemný bonus. Je to prostě obyč pudr, ale nepráší jako NYC, nedělá na obličeji povlak, necukcuje a nedělá mapy jako Maybelinne Fit Me, a je celkově příjemný. A docela i matuje, což při absenci make-upu na mém ksichtě jedině oceňuji.



Jaké jsou vaše srdeční značky, které, byť stojí pár korun, vás nikdy nezklamou? Máte nějaký oblíbený výrobek od MS?

Hezký den!

Komentáře

  1. Ten pudr jsem taky měla ráda. Ale od jisté doby je mi proti srsti kupovat věci vyrobené v Číně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to máš, pravdu, tahle země původu mě taky poněkud hlodá. Ale řasenka je made in UK. Vlastně ještě živě pamatuju doby, kdy to všechno bylo UK nebo Spain..

      Vymazat
  2. Já jsem Miss Sporty dlouho přehlížela, ale teď doma pár kousků mám, a je to lepší než jsem očekávala.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta řasenka je jedna z nejlepších jakou jsem měla :)
    www.svetkossmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!