Moje kosmetická sbírka aka říjnovou výzvu nepotřebuju

Co si budeme říkat, kosmetika je drahá sranda. Ale pěkně lákavá sranda. A tak se vám taky může stát, že v ní měsíčně utopíte solidní balík i když už doma máte tři podobné laky na nehty a pět šamponů na vlasy taky není zrovna nutnost. Pak nastupují na řadu nejrůznější výzvy a nakupovací zákazy, snaha o eliminaci železných zásob...

Nebudu vám kecat, než jsem se dostala do tohoto stavu, trvalo to zhruba tři roky. Než jsem se naučila kupovat to, co opravdu potřebuju. A než jsem se naučila rozlišovat to, co mi bude vyhovovat a co budou jen vyhozené peníze. Takže.. toto je momentálně všechna moje kosmetika.


Na skladování mám obyčejný kontejner na papíry A4, každý šuplík je rozdělen ještě třemi košíčky. Obojí kupujte nejlépe i Jysku, vyjde to nejlevněji a košíčky perfektně pasují.


Přijde mi, že v tom nemám žádný extra řád. První šuplík je na oči a rty. Lancome řasenku jste už viděly, nepoužívám jí, ale líbí se mi její obal, tak jsem si ho schovala na památku. Že si nikdy sama dobrovolně takovou drahou a nefunkční věc nekoupím. Když náhodou narazím na světlou řasenku na obočí Alverde, kupuju si jí do foroty. Je to opravdu silně nedostatkové zboží. Tahle tady ještě čeká na svoji příležitost. Bílé tužky na projasnění oka střídám, spokojenější jsem s Alverde, vypadá přirozeně. Barviček moc nemám,  momentálně jen zelenou alverďáckou.

Rty si moc nemaluju, ale mám tu ještě pár kousků z období mého nakupovacího šílenství. Dermacol Lip Seduction je fajn, 02 je nenápadná barva, docela i hydratuje. Ale já se prostě rtěnkama nemaluju. Stejně tak je na tom i krásně vonící  lehce růžová F&F rtěnka s názvem Penny Lane (fandové Beatles pochopí, proč jsem ji za těch 30 Kč musela mít). Pastelka na rty Jordana je fajn, sytější barva, výdrž balzámu, jen na rty ji musím aplikovat před zrcadlem, přesahy jsou docela vidět. Nejraději proto mám balzámy NYC, kterými se můžete malovat za pochodu. A čeká tady i lak na rty z letní Alverde limitky.

V posledním košíčku jsou balzámy, na kterých poslední dobou opravdu ujíždím. Mám tu Figs & Rouge, který mám opravdu ráda i v té jeho prapodivné mentolové příchuti. Nasysleno mám i něco málo od Badger, které začínám nekriticky milovat. Tak jemné rtíky jsem fakt dlouho neměla. Uvidíme, jak v zimě. Jsou tu i nějaké Crazy Rumors, moc mě nenadchly, příliš mě nehydratují a tak čekají na takové to domácí mazáníčko co pět minut.



Další šuple ukrývá mou skromnou sbírku dekorativky. Nejvíce stínuju s Alverde, mým minimalistickým potřebám plně vyhovuje. Trůní tu i trio Almay, které mě vůbec neuchvátilo a taky pěkné barvičky od Gábiny, které se už bohužel neprodávají. A nakonec fialové stíny Essence, které si nechávám jen tak z nostalgie a taky kvůli pěknému vylisovanému vzoru na povrchu.

Na rozjasňovače a podobné si při své mastné pleti moc nepotrpím, takže to jsou spíš dary. A darovanému koni.. stejně tak přistupuju i k rozjasňujícím perlám od Oriflame, které nejsou špatné, ale žádný wow efekt vám na obličeji fakt neudělají. Raději mám univerzální kostku od MeMeMe, kterou s oblibou používám na celý obličej. Sídlí tu i tvářenka La Roche Posay ve studeném růžovém odstínu (zas jeden z těch darů), na zimu je ale docela fajn. A taky tu mám kompaktní pudr od Gábiny v tmavším letním odstínu.

A nakonec štětce, které nejsou v oběhu. Do zásoby tu je Hakuro na oční stíny a taky štětec na podkladovou bázi, kterou vlastně vůbec nepoužívám.



V posledním šupleti jsou čekající nebo přechodně odložení. Hromada vzorků. Už nesehnatelný ťuťu ňuňu krém FloriographyMaska Soap&Glory, kterou používám jen občas. Letní limitka Alverde tělových másel. Oblíbený Alverde krém na ruce. A termální voda Avéne, která přes léto vůbec neubývá.

Pro někoho hodně, pro jiného málo, pro mě tak akorát. Podstoupily jste říjnovou výzvu v rámci ušetření peněženky? Jak se vám to povedlo?

Komentáře

  1. Tak oproti tobe toho mam mnohonasobne vice. Ale mas to pekne rozdelene. A vyzvy jsem se nezucastnila, naopak :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas ono vymyslet takovou výzvu de facto před Vánoci je poněkud nevhodné.. :D

      Vymazat
  2. Ale jo řekla bych že na tom nejsem špatně, mám toho dokonce i méně, jen teda rtěnek mám hodně :) Výzvy se neúčastním, naopak jsem v říjnu docela nakupovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestliže toho máš míň, jsi v plném nakupovacím právu ;)

      Vymazat
  3. Myslím, že jsem na tom podobně. Jediná moje trošku věší úchylka je, že mám více mazadel na tělo. Ale to se teď přes zimu vsákne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to přes zimu vymažeš. Já mám zase balzámy na rty, takže to je myslím fifty-fifty :)

      Vymazat
  4. Já poněkud netradičně děkuji za tip, kde koupit bytelně vypadající box na papíry. Sháním ho už poměrně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :) Solidní jsem viděla i v Tescu v oddělení F&F Home a občas mívají i v supermarketech typu Billa, Lídl.. je to myslím všechno na jedno brdo.

      Vymazat
  5. Skript proti kopirovaniu nefunguje. Hned ako zaciarknem ponuku, ze nechcem vyskakovacie okno mozem si kopirovat co len chcem. Takze funkcnost ziadna a maximalne ma to odradilo od citania dalsieho clanku, pretoze som chcela otvorit clanok v dalsom okne a na to mi nabehol takyto oznam.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!