sobota 3. ledna 2015

Nejlepší tělová a vlasová péče (2014)

Moje tělová a vlasová péče byla tenhle rok pěkná nuda. Sice jsem si zkusila různé dražší kousky, ale na každodenní použití jsem stejně skončila u toho levnějšího. Faran šampon je sice super kousek, který se opravdu vyplatí koupit, ale celkově mě nebaví kupovat dražší vlasovou a tělovou péči. Přijde mi to tak nějak zbytečné.


1. Osobně nevidím rozdíl mezi sprcháčem ze 70,- a za 700,-. Bohatě mi stačí, když hezky voní a nevysušuje. A tohle splňuje Alverde. Nejvíc mě baví ty jejich limitky. jako je levandule, ale taky z poslední doby fíky nebo tonka bohne.

2. Na intimní partie musím mít něco extra. Léčivého, antibakteriálního, antimykotického. A to pro mě splňuje intimní gel Argital.

3. Stejně tak to mám s tělovým mazáním. Zjemnit, vyživit, hydratovat a aby to hezky a dlouho vonělo. Na tohle se mi výborně hodí Alverde másla, taky nejlépe limitované edice. Kupuju je pravidelně a ve velkém množství.

4. Na ruce pro každodenní použití používám krém s měsíčkem, rychle se vsákne a ruce neulepí. Za to vyživí a zjemní. Na noc je skvělý výživný balzám Weleda, který je sice pro děti, ale na ruce je taky super, zahojí záděry a zabrání loupání i praskání kůže.

5. Na bolavé nohy se hodí osvěžující krém s kaštanem, pěkně mentolově luftuje a osvěží i nohy namáhané celodenním chozením. Ale spíš jen osvěžuje, než aby i vyživoval a hydratoval.

6. Vlasy teď myju ob den až od tři dny a z části za to určitě může i šampon s hennou. Sice neudělá tak super efekt jako Faran, ale vlasy jsou lesklé, dokonce více rostou, jsou zahoustlé a vypadají zdravě.

7. Stejně tak kondicionér s břízou a šalvějí není žádný high end, ale poměr cena/uživatelská příjemnost je bezkonkurenční. Vlasy se snadno rozčesávají, jsou jemné a lesklé...

Co na tělo a vlasy rády používáte vy? Saháte po dražších značkách?

8 komentářů:

  1. Od Alverde jsem už na vlasy měla snad úplně všechno, ale teď koukám, že kopřivovou sadu jsem ještě neměla! Tohle budu muset napravit, díky za tipy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám takový pocit, že jak kopřiva, tak henna, jsou v DMku celkem nové :)

      Vymazat
  2. Od weledy si chci koupit šampon a kondicioner :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, mě od Weledy žádná vlasovka moc neláká. Mají sice skvělý koncept výroby a hezkou filozofii, ale vlasová péče mi přijde jako drahé Alverde :)

      Vymazat
    2. Od Weledy je super ta ovesná kůra, ale šampony za tu cenu nestojí. A daleko líp fungují ty jejich sprcháče - jsou super jak jako sprcháč, tak jako šampon a navíc má člověk daleko víc vůní na výběr :-)

      Vymazat
  3. Zrovna jsem načala Alverde sprcháč s mandarinkou (možná nějaká starší limitka, syslím si ho doma docela dlouho) a je fakt fajn. Řada s břízou a šalvějí je taky dobrá, ráda používám šampon i kondicionér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tu mandarinku jsem si také kdysi chtěla koupit.. ony jsou všechny ty vůně povedené! :)

      Vymazat
  4. Samé Alverde, to se mi líbí. Já jsem defakto spokojena téměř se vším, co jsem zkusila jak na vlasy tak na tělo. Weledu pro děti si dávám klído i na celý obličej, když je vhodna do mrazu a větru. A kupodivu má problematická pleť ji snese bez problémů. Jinak na vlasy mám stejně nejraději šampony a kondicionéry od Nature Siberica. Sice nejsem 100% přírodní podle složení, ale mám po nich nejlepší vlasy. A tělo Alverde, vlastně mám všechna mazadla od Alverde až na ty s citrusovými plody.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a podněty!