Poslední záchvěv kyselin

Uznávám, že teď na kyseliny není úplně nejvhodnější doba, spíš naopak. Jenže já jsem teď dopoužívala plátýnkovou masku od Dizao a chtěla bych se s vámi podělit o dojmy. Které jsou.. poněkud rozporuplné, takže vám je chci sdělit hned za čerstva, než je do toho podzimu a příhodnější doby zas zapomenu.


Ale není to jen plátýnková maska, je to dokonce dvoufázová plátýnková maska. Z většího pytlíčku vytáhnete onu masku a v tom menším je krém s ceramidy, který se má po ošetření aplikovat. A to zní docela slibně.

Maska je dost velká. Plátýnko bez problému zakryje celý obličej a i část krku. Pokud byste chtěly zajít ještě dál, jde bez problému prsknout i na celý dekolt.


Plátýnko je opravdu hodně napuštěno účinnými látkami. A i po šesti použitích se mi z něj podařilo něco málo tekutiny vymámit. A to je prosím uvedeno, že maska je na jedno použití. Pche, taková nehospodárnost! Pokud se vám to neekluje, tak můžete masku vesele použít minimálně šestkrát, možná i víckrát. I krému je v malém pytlíčku dostatek, takže no problem.


Složení je takový normální. Rejpalové by tam mohli najít pár úplně ne košér látek, ale na druhou stranu, maska není certifikovaná. Líbí se mi tam extrakty z kaki kurma, hroznového vína (resveratrol) a tak taky jakési houby, která má za úkol podporovat pružnost pokožky. Krém (delší INCI) navíc obsahuje rostlinný kolagen.


Doteď to zní velmi optimisticky, ale já nevím, jak masku zhodnotit. Použila jsem ji šestkrát, což je přesně půlka toho, co doporučuje výrobce pro dosažení nejlepších výsledků. Takže teoreticky by moje výsledky měly být aspoň z poloviny tak dobré. No já nevím... Prostě mi přijde, že to skoro nic nedělá. Pleť je trochu jemnější a projasněnější (ale takhle to dá i Alverde meruňkový peeling) a vypadá dobře (stejně mi poslouží jakákoliv maska se zeleným jílem). Nějakého sjednocení barevného tónu nebo tak jsem si nevšimla, v tomhle směru na mě nefunguje téměř nic.

Navíc mě od další aplikace odrazuje zdlouhavý postup, kdy masku necháte na obličeji nejméně 15 minut, musíte u toho ležet a to velké hodně nasosané plátýnko vás studí na obličeji ( z tohodle důvodu bych zas masku ráda používala v létě). Já teda raději masky, které můžu používat za pochodu...

Závěrem řeknu asi tolik: něco málo to dělá a za 80 kaček na minimálně šest použití je to paráda. Já ale v případě kyselin zůstanu u Mádary, která mě sice intenzivně irituje svýma třpytkama, ale na druhou stranu viditelně účinkuje.

A co vy? Vyzkoušely jste Dizao plátýnkovou masku? Nebo máte jiné tajné tipy na super AHA masku?

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru