Spotřebováno za květen (2015)

Dneska to vezmeme zase trochu sporadicky. Chvíli jsem uvažovala, že sem budu dávat i fotky nakoupených produktů, abych zaplácla trochu místa, ale pak mi došlo, že by ty fotky byly podobně chudý... takže nic.


1. Tělové mléko z Alverde limitky (****) parádně levandulově voní. Na drogerijní poměry je fajn, lehce se roztírá a rychle se vstřebává, ale... lepí, neboť obsahuje glycerin. A já teď mám prostě antiglycerinový období.

2. Balzám na rty Crazy Rumors (*) mě prostě zklamal na plné čáře. Nemít jej nakoupený do zásoby... 

3. Jojobový olej s růží Eliah Sahil (*****) j sem tu chválila už před nedávnem. Parádně voní a má multifunkční využití. Jinak je to prostě obyčejný olej, ale ta vůně...

4. Zelený jíl Saloos (***) není v podstatě špatný, ale taky to z mého pohledu není žádný zázrak. Čistý mé pokožce příliš nesvědčí, takže jej musím míchat s něčím dalším (zelené potravina, olej). Navíc, balení 80 gramů vyjde na nějakých 80 kaček, takže to není ani příliš výhodné.

5. Šalvějový kondicionér Alverde (*****) je fajn a mám ho už v několikátém balení. Není nic, co bych na něm vyzdvihla, na druhou stranu nemám co vytknout. Poměr cena/ výkon je prostě bezkonkurenční.

6. Krém na ruce Sportique (***) mě uchvátil svojí konzistencí a vůní. Dobře, musím uznat, že už z něj nejsem tak odvařená jako na začátku, ale pořád přetrvávají pozitivní pocity. Jen by mohl být trochu ví výživný a stupeň lepivosti by mohl být kapánek nižší (jo, je v něm glycerin, pokud to chcete vědět!).

Komentáře

  1. Moc pěkné věci já jsem se hlavně koukala nedávno v drogerii po tom Alverde kondicionéru a koukala jsem i na jejich šampony ale pořád se nemohu rozhodnout jestli vyzkoušet nebo ne :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po nějakém sáhni, myslím, že za ty peníze určitě stojí za vyzkoušení.. Za sebe jsem opravdu spokojená s olivou a hennou a taky šalvějí.

      Vymazat
  2. Zkušenost mám jen s limitkovým mlékem a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli té vůni by jej měli zařadit do stálé nabídky!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!