Nej pleťová péče (2018)

Nebudu se tady rozepisovat o produktech pro každý krok každodenní rutiny, ale chtěla bych pro vás vypíchnout několik málo produktů, které mě letos opravdu ohromily a chci je používat znovu a pravidelně. Některé z nich myslím už důvěrně znáte z mých socnetů, ale pojďme na to.


Instantní fotošop: tamanu olej Fushi
Asi jsem objevila zázrak. Tamanu olej jsem sice měla už od Nobilis Tilia a nedělal vůbec nic, ale pak jsem si pořídila ten od Fushi. Nemažu pravidelně každý den, většinou po masce nebo kapku dvě do Aloe vera gelu. Do rána má pleť krásnou sjednocenou barvu, vypadá odpočatě, svěže, zdravě. Skvěle hojí pupínky v jakémkoliv stádiu, zmírní zarudnutí a protože má antibakteriální účinky, pupínků ani tolik není. Takovýhle wow efekt jsem u žádného oleje a vlastně ani jiného mazacího produktu nezaznamenala. Třeba sérum Wooden Spoon je moc fajn, ale na čistý tamanu olej nemá.

Nej olejové sérum: šípkový olej od A'kin
Sice se to jmenuje šípkový olej, ale je to vlastně kombinace šípkového oleje a výtažků z rozmarýnu. Navíc, šípkáč je lisován CO2, takže by v porovnání s tím běžným měl obsahovat vyšší podíl účinných látek a být prostě celkově lepší a nadupanější. V porovnání s tamanu výše je jiný. Je více hojivý a zklidňující (protože rozmarýn) a navíc je fajn na každodenní mazání, klidně i na den. Oproti tomu tamanu mažu jenom večer, protože má poměrně výraznou specifickou nahořklou vůni. Navíc, v chladnějším období je na mě tamanu málo pečující.


Ničitel pórů: rašelinová maska Turbliss
Tohle je suverénně nejdražší bahno co jsem kdy měla, ale za těch 22 Liber opravdu stojí. Je to čistá rašelina, bohatá na různé minerály, kyseliny, enzymy a tak. Má působit proti akné a zároveň stimulovat přirozenou regeneraci pleti, takže je i anti age. A je super. Pleť nejenom vyčistí a zklidní, navíc i krásně vypne a tonizuje. Fakt je to vidět po 10 až 15 minutách působení. A taky perfektně čistí póry do hloubky jako nic jiného (když pominu pravidelné návštěvy profi ultrazvukové špachtle), stáhne je a zjemní. Jako docela soutěží o označení instatní fotošop, protože je hodně dobrá. A pokud ji použiju v kombinaci s tamanu olejem...

Zázračný krém: Skin Food od Weledy
Skin Food jsem se naučila používat jako pleťový krém teprve letos a dost to na mě zanechalo vliv. Krém je to nenápadný a na první pohled docela hutný, ale pokud se použije jako výživná maska na noc nebo pečující krém na napařený obličej, je bezkonkurenční. Krásně pleť zklidní a vyživí a ráno vypadá odpočatá jak po 10 hodinách spánku a je nádherně sjednocená a hydratovaná.

Super dezinfekční tonikum: Koloidní stříbro
Tonikum, co dezinfikuje, čistí ,pěkně stahuje póry a přitom neobsahuje alkohol? Jo! Koloidní stříbro je super jako pleťové tonikum, ale jde smíchat třeba i s oblíbeným hydrolátem nebo použít jako přísada do domácí masky. Jsou to vlastně malinké částečky stříbra rozptýlené v destilované vodě, které působí účinně antibakteriálně a hojivě. Koloidní stříbro je skvělé pro problematickou a mastnější pokožku, na špatně se hojící pupínky, ekzémy i projevy alergie.

Co za tento rok ohromilo vás?

Komentáře

  1. Všechny produkty, které ukazuješ ve článku vypadají moc dobře. Já nemám ani s jedním osobní zkušenosti a vidím je prvně. Musím se na ně více podívat :-)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry