Z kosmetické poličky (zima 2019)

Téhle zimy jsem se docela bála. Už na podzim jsem cítila, že pleť začíná být sušší a citlivější a teď se to definitivně potvrdilo. Sice mě pořád obšťastňují pupínky, ale když se pořádně nenamažu, tak se loupu jak had. Takže mám na poličce samé oleje, hydrataci a výživu a občas si ještě dopomáhám weledím Skin Foodem, který jsem objevila minulý podzim.


Na mandlový pleťový olej od Weledy jsem slyšela spoustu chvály jak perfektně zvládne stáhnout i řasenku. Řasenku tedy doma už nějaký pátek nemám, ale musím potvrdit, že ostatní líčidla zvládne skvěle. Jak jsem měla problémy s jeho mandlovou ségrou, tak tady jsem spokojená. Navíc, olej je multifunkční a hodí se jak na odlíčení, tak i jako péče. A navíc voní pěkně sladce marcipánově.

Vyrovnávací konopné sérum Balance Delibutus mě nadchlo před lety jako novinka a teď jsem si ho musela pořídit znovu (už asi po třetí). Je to totiž taková sázka na jistotu, když máte pupínky, sušší pleť, červené flíčky a tak podobně. Já měla na tvářích přetrvávající červené pupínky, nezabíral ani můj oblíbený tamanu olej ani nic jiného a tak jsem začala mazat Delibutusem. A pupínky ani ne do týdne zmizely. Sérum má základ z konopného oleje plus mandlový, jojobový a hroznový olej, takže je lehké, přesto dost výživné. A díky konopáku krásně hojí a zklidňuje.

Sérum Hossana Antipodes jsem si pořídila potom, co mi došel Aloe vera gel níže. Už jsem ho zkoušela ze vzorečků a nejdřív jsem si myslela, že kamarádi nebudeme, ale nakonec jsem došla k tomu, že na zimu se mi v kombinaci s nějakým olejem šikne. Je lehké, krásně se vstřebá a příjemně pleť vypne a zjemní. Takže svému jménu Intensive plumping dělá čest. Prostě příjemné sérum.

Aloe vera gel od Santaverde je sázka na jistotu co se týče kvality. Loni jsem měla období, kdy jsem si myslela, že se mi po Aloe vera dělají pupínky, ale to evidentně byla shoda okolností a já se k Aloe zase vrátila. Tohle od Santaverde má opravdu čisté složení, nic zbytečného navíc. Jen teda obsahuje na můj vkus víc alkoholu, takže samotné na pleti docela pne... a (nejen) proto ho míchám s pár kapkami olejového séra nebo oleje a v této kombinaci je to značka ideál.

Mycí pěna Eliah Sahil s olejem z moringy je už trochu archivní kousek, dokonce si myslím, že ji snad ani nikde neseženete. Mě z minulé zimy zbyla ještě půlka balení a tak jsem ji teď zase vytáhla. Pěna je krémová a docela pečující, vhodná opravdu spíš pro sušší a zralejší pleť. Obsahuje dost olejů ze slunečnice, moringy a avokáda a nějaké pěkné extrakty k tomu. Takže nevysušuje, nestahuje, pleť nešupinkuje... ale na druhou stranu nemáte ani pocit mastného povlaku na obličeji. Pěkně hořce bylinkově voní a bez problému si poradí s mmu, jen oči bych s ní neodličovala. Takže pokud ji někde ještě potkáte, berte!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry